Το εν λόγω νομοσχέδιο μπορούμε να το παρομοιάσουμε και με το γεφύρι της Άρτας, μιας και από τον Ιούνιου του προηγούμενου έτους ( με υπουργού τον Ραγκούση) απελευθερώνεται το επάγγελμα, μια κλείνει, μια βγαίνουν νέες άδειας, αμέσως μετά δεν βγαίνουν, όχι θα έχουμε νέα δεδομένα με περιβαλλοντικά κριτήρια για την έκδοση νέων αδειών, ίσως να έχουμε και πληθυσμιακά.
Είναι λίγα από όσα ακούμε περίπου ένα χρόνο τώρα. Ο ένας υπουργός λέει τα δικά του, ο άλλος αναιρεί τα του προηγούμενου. Μέσα σε όλη αυτή την τραγελαφική κατάσταση διάφορες φωνές από επαγγελματίες του κλάδου κάνουν λόγω για συμφωνίες κάτω από το τραπέζι μεταξύ του Συνδικαλιστικού Οργάνου των Ιδιοκτητών Ταξί και της κυβέρνησης προς όφελος του κεφαλαίου.
Άλλες πηγές μιλάνε για συνομιλίες που εξυπηρετούν το συμφέρων όλου του κλάδου, ενώ δεν είναι και λίγοι ( κυρίως οδηγοί μη ιδιοκτήτες) που επιθυμούν την πλήρη απελευθέρωση των αδειών και δεν ικανοποιούνται με το νομοσχέδιο. Μέσα σε όλα αυτά ακόμη η τρόικα δεν έχει απαντήσει ( τουλάχιστον επισήμως) και είναι γνωστό πλέον πως για όλα αποφασίζει η τρόικα.
Το ζήτημα είναι η κοροϊδία αυτή που ταλανίζει χιλιάδες επαγγελματίες να σταματήσει, να βρεθεί μια σοβαρή λύση και να μην υπάρξουν νέες αναβολές που παρατηρούμε εδώ και μήνες – ακόμη δε περισσότερο τις τελευταίες εβδομάδες- πόσο μάλλον να γίνει το νομοσχέδιο προεκλογικό σωσίβιο για κάποιους, που σίγουρα θα ήθελαν η ψήφιση του να πραγματοποιηθεί μετά τις εκλογές.
Το ζήτημα είναι η κοροϊδία αυτή που ταλανίζει χιλιάδες επαγγελματίες να σταματήσει, να βρεθεί μια σοβαρή λύση και να μην υπάρξουν νέες αναβολές που παρατηρούμε εδώ και μήνες – ακόμη δε περισσότερο τις τελευταίες εβδομάδες- πόσο μάλλον να γίνει το νομοσχέδιο προεκλογικό σωσίβιο για κάποιους, που σίγουρα θα ήθελαν η ψήφιση του να πραγματοποιηθεί μετά τις εκλογές.
Βέβαια κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό μιας και υπάρχουν καταληκτικές ημερομηνίες από πλευράς τρόικας , αν και ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος με τους έλληνες(;) πολιτικούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου