Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

Το UDemand προσπαθεί να ερμηνεύσει τις επιλογές του Γ. Παπανδρέου και να φανερώσει τι ή ποίοι τελικά κρύβονται πίσω από εκείνον.
Ευχαριστούμε για την φιλοξενία.

UDemand


ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... 
the_end.jpgΟι περισσότεροι πολιτικοί αναλυτές κάνουν σήμερα λάθος να πιστεύουν ότι ο ΓΑΠ εξεβίασε τον ελληνικό λαό με εκλογές για να κερδίσει κάποιες περιφέρειες στις αυτοδιοικητικές εκλογές και να συνεχίσει να κυβερνά. Ο ΓΑΠ είναι πολύ πιο έξυπνος και δολοπλόκος απ' όσο συνήθως τον νομίζουν.
Θέλει να απεγκλωβισθεί το γρηγορότερο -μέχρι τον Απρίλιο, Μάιο- με οικουμενική ή με εκλογές ή και με τα δύο γιατί γνωρίζει σε ποιες αποφάσεις θα τον ωθήσουν...
Ο ΓΑΠ έχει πιεσθεί αφάνταστα από διάφορες συγκυρίες και κέντρα εξουσίας του εξωτερικού -που θα αναλύσουμε εν συντομία παρακάτω - αλλά ο κύριος λόγος  που τον ωθεί στο να πάρει αυτή τη στάση είναι ο ΦΟΒΟΣ για την προσωπική του επίβιωση. Έπειτα έρχονται όλα τα άλλα.
ΓΙΑΤΙ?
Διότι βρέθηκε στη δίνη ενός προβλήματος που δεν το περίμενε να πάρει τέτοιες διαστάσεις. Τον είχαν δασκαλέψει διαφορετικά -ότι τα μέτρα θα πετύχουν το στόχο- τα ακολούθησε και με το παραπάνω και όμως απέτυχαν   και το μήνυμα των πρόωρων εκλογών στάλθηκε κυρίως σε αυτούς που τον χρησιμοποίησαν. "Κύριοι θα εγκαταλείψω και έρχεται χάος και τότε δεν θα πάρετε ούτε ένα ευρώ. Επομένως μην με πιέζετε άλλο αν θέλετε να μείνω και να εξυπηρετώ τα συμφέροντα σας.
Ο ΓΑΠ θέλει να απεγκλωβισθεί το γρηγορότερο -με οικουμενική ή με εκλογές ή και με τα δυο- γιατί γνωρίζει τι θα του ζητήσουν να κάνει μετά τις εκλογές: άγρια οικονομικά μέτρα ενάντια στην πλειοψηφία του λαού (οι δικοί μας έχουν όλοι βολευτεί). Φοβάται ακόμα γιατί παίρνει μηνύματα ότι η αρχή του τέλους έχει φτάσει και ξέρει καλά τι σημαίνει αυτό.
Η Ελλάδα έχει μπει στο στόχαστρο, που σημαίνει προετοιμασία της διεθνούς κοινής γνώμης για να παιχθεί η τελική πράξη, ότι οι Έλληνες είναι απείθαρχοι, τεμπέληδες, κλέφτες, θέλουν να ζουν πλουσιοπάροχα σε βάρος των άλλων και είναι και τρομοκράτες (βλ. τις τελευταία γεγονότα με τις βόμβες), επομένως όταν ακούσετε ότι το κράτος τους διαλύεται και τεμαχίζεται, μην κουνήσετε το δαχτυλάκι σας να τους σώσετε.
Φοβάται επομένως την έκρηξη μιας παλαϊκής εξέγερσης και την τρομακτική ένταση που θα προκύψει από αυτήν. Φοβάται για την ίδια του τη ζωή. Βεβαίως οι αφέντες του δεν θα κινητοποιήσουν -για την ώρα τουλάχιστον- τις μάζες εναντίον του, όπως έκαναν με τον Καραμανλή, αλλά δεν ξέρει πότε θα ξεσπάσει η αντίδραση από το σύστημα Σόρος που τον στηρίζει σήμερα. Ξέρει πως οι τράπεζες το απεύχονται αλλά δεν είναι σίγουρος ότι και η ΕΕ σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο. Η ΕΕ στην πραγματικότητα παραπαίει και περιμένει ανήμπορη να δει τις εξελίξεις παρά να επέμβει δραστικά και να τις σταματήσει.

 ------------------------

Απο την πλευρα της Ε.Ο.Θ ειχαι ειπωθει και αναλυθει το τι επροκιτο να γινει και πως ο Τζεφρυ Μινεικου θα διαχειριζοταν την εξουσια,ειχαμε τονισει οτι ηρθε στην εξουσια για ενα χρονο και κατι ισα ισα για να δημιουργησει τις προυποθεσεις,σε καπια πετυχε που του δωθηκε να φερει εις περας απο τα διεθνιστικα αφεντικα του σε καπια μαλλον θα αποτυχει και σε αλλα εχει αποτυχει,η ατζεντα που  πρεπει να φερει εις περας χρειαζετε λιγο χρονο ακομη, αλλα οπως διχνουν τα γεγονοτα θα αφησει ανολοκληρωτο το εντεταλμενο εργο του.

Με το διλημα εκλογες η με στηριζετε δημιουργησε τις πρωτες προυποθεσεις για την φυγη του "αναιμακτα".

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Οι Πολεμιστές του Οντιν.

Το απόσπασμα είναι παρμένο από κείμενο του Βλάση Ρασσιά δημοσιευμένο στο περιοδικόΔΙΙΠΕΤΕΣ




Οι Μπερσέκοι (Berserks) αποτελούσαν αυτόνομες, ημιάτακτες ομάδες μέσα στους μικρούς τακτικούς ιπποτικούς στρατούς (Hirth) των διαφόρων επίσης μικρών βασιλείων της Σκανδιναβίας. Όπως και οι υπόλοιποι hirthmen, οι Μπερσέκοι διακρίνονταν για την αφοσίωση και την γενναιότητά τους, καθώς και για την ικανότητά τους στα όπλα, πλην όμως αυτοί χαρακτηρίζονταν από κάτι ακόμη, εξαιρετικά δύσκολο για τους κοινούς ανθρώπους. Όντας αφοσιωμένοι με όρκους αίματος στον Θεό Όντιν, είχαν την ικανότητα να προσκαλούν μέσα τους τον Θεό, περιερχόμενοι σε μία μανιακή κατάσταση που ήταν γνωστή με το όνομα berserkerganga. Πριν την μάχη και την berserkerganga, οι πολεμιστές έκαναν τις μυστικές τους ιεροπραξίες προς τον Όντιν και σε λίγο καταλαμβάνονταν από την "Ιερή Μανία" του Θεού. Έβγαζαν αφρούς από το στόμα, ούρλιαζαν σαν λύκοι, δάγκωναν τις ασπίδες τους και στη συνέχεια ξεχύνονταν κατά των αντιπάλων, ολότελα γυμνοί πάνω στα άλογά τους, φορώντας απλώς ένα λυκοτόμαρο στην πλάτη. Όταν, σε ελάχιστες περιπτώσεις, οι απέναντι δεν το έβαζαν στα πόδια, οι αφρισμένοι Μπερσέκοι έπεφταν πάνω τους και κατακομμάτιαζαν ότι κινείτο τριγύρω τους με μία υπεράνθρωπη δύναμη. Η "Ιερή Μανία" έκανε τους Μπερσέκους να αγνοούν ο,τιδήποτε θα μπορούσε να ανακόψει έναν κανονικό πολεμιστή. Τραύματα από όπλα, ακόμη και απώλεια ενός μέλους, δεν στέκονταν δυνατά να "επαναφέρουν" τους Μπερσέκους στα φυσιολογικά τους όρια, καθώς περνούσαν ακόμη και μέσα από φωτιές σε πλήρη ακαϊα ή έκαναν άλλα υπεράνθρωπα, που δικαιολογούν μάλλον αρκετά το ότι τις περισσότερες φορές οι απέναντι τρέπονταν σε φυγή στην απλή θέα των Μπερσέκων που άρχιζαν να τρέχουν καταπάνω τους.
Οι εξαιρετικές αυτές ικανότητες των Μπερσέκων, τους έκαναν ιδιαίτερα επιθυμητούς στους διάφορους ηγεμόνες της Ευρώπης, που επεδίωκαν να έχουν μερικούς από αυτούς στον στρατό τους ή στην σωματοφυλακή τους, είναι γνωστό δε ότι Μπερσέκους, παρά το ότι ήσαν "ειδωλολάτρες", είχε και στην υπηρεσία του, ως "Βαράγκους", ο βυζαντινός αυτοκράτωρ Κωνσταντίνος ο Ζ. Τα πράγματα άλλαξαν ωστόσο με την πλήρη επικράτηση του Χριστιανισμού στην βόρειο Ευρώπη, μετά την λεγόμενη "Εποχή των Βίκινγκς". Έχοντας επικρατήσει στρατιωτικά οι χριστιανοί, έπαψαν πιά να τηρούν τα προσχήματα της ανοχής προς τις επιβιώσεις της "ειδωλολατρίας" και η περίφημη "Εποχή της Διπλής Πίστεως", η οποία χρησίμευσε για να μπολιστούν σιγά σιγά τα έθνη με το ξένο, αφύσικο και παράδοξο θρησκευτικό και κοινωνικό έθος, έφθασε στο τέλος της. Αυτό που την αντικατέστησε, ήταν ο απηνής διωγμός των τελευταίων επιβιώσεων της "ειδωλολατρίας" και η κατασφαγή όλων των εμμενόντων στα προγονικά τους πράγματα. Είναι ήδη η δεύτερη χιλιετία της αλαζονικής χρονολογήσεως των χριστιανών και οι χριστιανοί πιά Σκανδιναβοί ηγεμόνες σφάζουν ανελέητα όλους όσους εξακολουθούν να τιμούν τους εθνικούς Θεούς.
Την μοίρα όλων των υπολοίπων "ειδωλολατρών" ακολούθησαν και οι Μπερσέκοι που από πολύ νωρίς είχαν αφορισθεί από την Εκκλησία. Τα διατάγματα των χριστιανών ηγεμόνων (συγκλονιστικές λεπτομέρειες μπορεί να βρεί ο ενδιαφερόμενος αναγνώστης στο άρτι εκδοθέν βιβλίο του γράφοντος "Μία.. Ιστορία Αγάπης. Η Ιστορία Της Χριστιανικής Επικρατήσεως") απαιτούν τον εντοπισμό και την θανάτωση ή φυλάκιση όλων όσων εγνώριζαν ακόμη πώς να εγκατέχονται από τον Θεό Όντιν. Στα τέλη του 13ου αιώνος, οι Μπερσέκοι ήταν πιά παρελθόν, μία μυθολογική φιγούρα μέσα στην αρχαία επική ποίηση, εξίσου μακρινοί για τους ανθρώπους, όπως και σήμερα που είναι τίποτε περισσότερο από ένα λήμμα στα λεξικά ή "αγνώστου προελεύσεως" λέξη ενός "ιδιώματος" για τους ομιλούντες την αγγλική: "he went berserk" ("έγινε εκτός εαυτού").
Δεν είναι βεβαίως οι μόνοι. Για την γελοία ανθρωπότητα του παγκοσμίως ομοίου "μιλλένιουμ" καρακιτσαριού, ακόμη και οι λέξεις Ήρως, Φιλοσοφία, Ευνομία, Αρετή, ακόμη και Έλλην (με την αυθεντική έννοια) είναι επίσης τίποτε περισσότερο από λήμματα στα λεξικά και πολύ, πολύ μακρινά μάλιστα. Όπως μακρινός είναι και ο πραγματικός Άνθρωπος, εκείνος που δεν είχε ακόμη σκοτιστεί η ψυχή, το πνεύμα και ο εγκέφαλός του από το εξ Ιουδαίας μαύρο φώς. Το μαύρο φώς που αντέστρεψε τον κόσμο και ανέβασε σε βάθρο τους τσομπάνηδες, τους αγροίκους και τους χαμερπείς για να περιγελούν ατιμωρητί τους φιλοσόφους, τους καλλιεργημένους και τους ψυχωμένους.
Ώ σκοτεινή ψυχή των καιρών, ποιός επίσης σκοτεινός δαιμονίσκος σού ενέπνευσε την πλήρη απαξίωση του Ανθρώπου;
Βλάσης Γ. Ρασσιάς

ΕΝΑΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.... ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ [ ΕΝ ΕΙΔΕΙ ΝΟΕΡΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ]

Αξιότιμον κοσμικήν ενέργειαν κυρίου Clarence Darrow (1857-1938),
Οδός Αειζώου πυρός
ΑριθμόςΤά πάντα ρεί
Πόλις Άγνωστος Γαλαξίας
Χώρα Σύμπαν
Κοινοποίηση. Διδάκτορα Ιωάννην, Νεοκλήν Φιλάδελφον, Μ. Ρούσσον
Αγαπητέ Clarence,
Απόλυτα συμερίζομαι τις απορίες σου καί τις επαυξάνω με τις δικές μου.
Θαρρώ πώς θα πρέπει εν πρώτοις να επιχειρήσουμε μία μικρή ανάλυση της ταυτότητας τής λέξης "Θεός". Εν συνεχεία διά της συγκριτικής επαγωγής ίσως κατορθώσουμε να οδηγηθούμε σε κάποια συμπεράσματα πού θα μας βοηθήσουν στην απάντηση των ερωτήσεών μας.
Έλα λοιπόν, φίλε μου, πρώτα να επικαλεσθούμε τη φώτιση τού ογδοντάκις παππού μας Σωκράτη. Μόνο πού γιά να γίνη αυτό θα πρέπη, εάν συμφωνής, να πάμε να τον βρούμε, έστω νοερά, με τη φαντασία μας να συμμετάσχουμε σε ένα διάλογο μαζί του. Συμφωνείς;
"Ναί;"
"Εμπρός λοιπόν, πάμε"
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&..
"Χαίρε Σώκρατες, της λογικής λογικώτερε, τών φιλοσόφων σοφώτατε"
"Χαίρετε κι' εσείς της σκέψης γυμνασίαρχοι Clarence καί Ζείρων"
Zείρ. "Υμετέρας σοφίας αιτούμενοι, ώ διδάσκαλε, τινας ρανίδας...."
Σω. "Λέγε, ρε Ζείρων, τι τρέχει, άσε τα λιβανίσματα"
Ζείρ. "Τό παιδί από δώ έχει κάποιες απορίες σχετικά με το θεό"
Σω. "Ν' ακούσω"
Clar. "Ποιός είναι ο θεός, ώ ιερέ μας πρόγονε;"
Σω. "Ο Ζεύς, βέβαια, καί πάψε τις προσφωνήσεις, φίλε"
Clar. "Nαί, καλά, βέβαια, τότε στήν εποχή σου στην Ελλάδα. Όμως εν συνεχεία ένας άλλος θεός πήρε τ' απάνω χέρι, ο Ζεύς έφαγε κουτρουβάλα από τον Όλυμπο μαζί με τη γυναίκα του, τά παιδιά του, τώρα ο κόσμος λατρεύει τον εβραίο IHVH, Γιαχβέ, ή Γιεχωβά, δέν τάμαθες εκεί μέσα στο Σύμπαν της κοσμικής ενέργειας πού κινείται το Είναι σου;"
Σω. "Κάτι άκουσα, κάποια παραμύθια, γιά κάποιον πού έφτιαξε, λέει, τον κόσμο σε επτά ημέρες καί βάλθηκα να κάνω καζούρα στον Ηράκλειτο, πού μας έλεγε ότι "τόνδε τον κόσμον ουδείς τών θεών ή ανθρώπων εποίησεν..".χά, χά, χά"
Ζείρ. "Γιά τον Αδάμ, την Εύα καί τον όφι άκουσες, δάσκαλε;"
Σω. "Ωραίο παραμύθι, μιά βραδυά πού δεν είχα ύπνο μού το διηγήθηκαν κι' αμέσως μ'έπιασε νύστα, αληθινά, πολύ ωραίο παραμύθι"
Cla."Πάνω σ' αυτό θέλουμε τη γνώμη σου, εξοχώτατε της γνώσης"
Σω. "Πέσε, φίλε, την ερώτηση κι' άσε τα κοσμητικά επίθετα, βγάζω σπυράκια"
Cla. "Τί γνώμη έχεις γι' αυτόν το θεό ; Θέλω να πώ, νά, πώς τον βρίσκεις σε σχέση με τον Δία ; Είναι πιό πραγματικός ; Πιό αληθινός;"
Σω. "Τί γένους είναι αυτός ο θεός ; Ποιό είναι το φύλο του ;"
Cla ."Άρρεν βεβαίως"
Σω. "Πολύ εύκολα ξεστομίζεις το "βεβαίως", φίλε. 'Εχει πέος; όρχεις; τά έχει δεί κανείς;"
Ζείρ.- Cla. "Μά........."
Σω. "Τί μά καί μού, ρε παιδιά, σάς ρώτησα άν τα έχει δεί κανείς, όπως βλέπουμε τα σχετικά τού Διός πάνω σε χιλιάδες αγγειογραφίες καί γλυπτά"
Cla. Όχι, απ' ότι ξέρω μόνο ο Μιχαήλ Άγγελος καί κάποιοι άλλοι ζωγράφοι της Αναγέννησης τόλμησαν να ζωγραφίσουν το πρόσωπό του, μα γιά τα γεννητικά του όργανα, βρέ Σωκράτη, αυτό θα ήταν βλασφημία, υποθέτω"
Σω. Λάθος υποθέτεις, φίλε. Αυτός ο θεός δέν είπε ότι έκανε τον άνθρωπο "κατ' εικόνα καί ομοίωσή του "; Άν λοιπόν έφτιαξε, όπως ισχυρίζονται εβραίοι καί χριστιανοί, τον πρώτο άνδρα, τον Αδάμ, με πέος και όρχεις αυτό δέν σημαίνει ότι καί ο ίδιος διαθέτει αυτά τα όργανα ; Πού είναι η βλασφημία ; Πού είναι τα όργανά του;"
Ζεί. "Μά εσύ, ώ Σώκρατες, δέν μας διδάσκεις ότι όσο ξεφεύγουμε και απολυτρωνόμαστε από τη σάρκα τόσο προσεγγίζουμε το θείο, το άπειρο κάλλος;"
Σω. "Άλλο το θείο στην πνευματική του τελειότητα της φιλοσοφικής προσέγγισης, κι' άλλο ο θεός στην αφελή του θεώρηση ως υπαρκτού όντος, είτε τον σκαλίζει ο Πραξιτέλης είτε τον ζωγραφίζει ο Μιχαήλ Άγγελος, αγαπητέ Ζείρων. Γι' αυτό επιμένω στην ερώτηση. Έχει πέος και όρχεις αυτός ο θεός τών εβραίων καί των χριστιανών, όπως έχει ο Ζεύς, ο Θεός τών Ελλήνων;"
Cla. "Αδύνατον να απαντηθή αυτή η ερώτηση, δέν υπάρχουν στοιχεία"
Σω. "Τότε, φίλε μου, πώς να απαντήσω στην ερώτησή σου άν είναι πιό πραγματικός, πιό αληθινός από τον Δία;"
Cla, "Εντάξει, δάσκαλε, περνάω στην επόμενη ερώτηση. Γιατί ο θεός είναι τόσο σκληρός στις γυναίκες καί στά φίδια;"
Σω. "Πλάκα μού κάνεις, ρε φίλε ; Ο Ζεύς σκληρός με τις γυναίκες; Πού έχει κορφολογήσει τις μισές παρθένες της Ελλάδας κι' έχει σπείρει στρατιές θεών καί ημιθέων; Όσο γιά το φίδι, πού λές, αυτός δέν έβαλε δύο κι' όλας, όχι ένα, πάνω στο κηρύκειο τού Ερμή, σύμβολο θεικής εύνοιας πρός αυτόν τον εκπρόσωπο τού ζωικού βασιλείου;'
Cla. "Όχι, όχι, δέν αναφέρομαι στο Δία. Στόν άλλο το θεό αναφέρομαι, τον Γιαχβέ."
Σω. "Καλώς, άσε με όμως πρώτα να σού κάνω μία ερώτηση. Ο Αδάμ, όπως είπαμε, είχε πέος καί όρχεις. Γνωρίζεις άν τα χρησιμοποιούσε;'
Cla. "Υποθέτω ναί, πρός ούρησιν"
Σω. "Γιά την ούρηση μόνο το πέος αρκεί, γιά να υπάρχουν οι όρχεις όμως πάει να πεί ότι κάποια άλλη διεργασία της Φύσης επιτελείται, αυτό πού αποκαλείται δημιουργία σπερματικού υγρού καί εκτονώνεται με τη ζεύξη τών δύο φύλλων. Μέ άλλα λόγια, την πλάκωνε ο Αδάμ την Εύα πρίν φάνε το μήλο, ναί ή όχι;'
Cla. "Δύσκολη η ερώτηση, τόσο η εβραική όσο καί η χριστιανική πραγματεία σιωπούν επί τού θέματος"
Ζεί. "Εγώ πιστεύω ότι μάλλον ναί, ειδάλλως θα τού πρήζονταν τα ούμπαλα από το σπερματικό υγρό"
Σω. "Ωραία, καί ο θεός Γιαχβέ τί έκανε ; τον ηδονοβλεψία;"
Ζεί. "Το παρατραβάς, δάσκαλε. Τί θέλεις να μας πής δηλαδή, ότι ο θεός έχει σεξουαλικές διαστροφές;"
Σω. "Εγώ δε λέω τίποτα. Εσείς μιλήσατε γιά "κατ' εικόνα και ομοίωση", καί μόλις τώρα δά είπες "τί θάκανε ο Αδάμ, θα τού πρήζονταν τα ούμπαλα απ' το σπερματικό υγρό". Τού θεού του, δηλαδή γιατί να μήν τού πρήζονταν, αφού διέθετε μία από τα ίδια;"
Ζεί. Cla. "Μάς βάζεις πολύ δύσκολα δάσκαλε, οποιαδήποτε απάντηση θα συνιστούσε βλασφημία, στην εποχή της "Ιεράς Εξετάσεως" θα μας έκαιγαν ζωντανούς"
Σω. "Εντάξει, προχωρώ με άλλη ερώτηση. Είπατε ότι αυτός ο θεός έκανε ένα γιό. Πώς τον έκανε;"
Cla. "Δίνοντας στην Παναγία να μυρίση έναν κρίνο"
Σω. "Δηλαδή πιό διαστροφή κι' από τον στοματικό έρωτα, καταλαβαίνετε τί μού λέτε ; Mού μιλάτε γιά.....ρινικό έρωτα !!!"
Ζεί. "Δίκηο έχεις, δάσκαλε. Άσε το άλλο, το πιό σημαντικό. Ότι ο κρίνος δέν έχει μυρωδιά, μόνο μιά κίτρινη γύρη πού βάφει τα χέρια. Λές αυτό να είναι το σπέρμα τού Γιαχβέ; "
Σω. "Κι' απ' ότι ξέρω, αυτός ο Γιαχβέ, μόνο το γιό του κάλεσε να καθήση δίπλα του από δεξιά στο θρόνο, αυτήνε πού τού τον έκανε την έφτυσε. Έμαθα μάλιστα ότι μόλις το 451μχχ η χριστιανική εκκλησία την ανακήρυξε με χίλια ζόρια "Παναγία". Ντροπής πράματα, ρε παιδιά. Τί σύγκριση μπορώ να κάνω, κύριε Clarence μου με τον Ζήνα, τον Δία, πού είχε την Ήρα του τιμημένη και στογγυλοκαθισμένη δίπλα του με όλα της τα οφίτσια κι' όλες τις θεικές τιμές της;
Cla. "Παρ' όλη την αμηχανία πού νοιώθω, ώ Σώκρατες, δεν μπορώ να μήν παραδεχτώ ότι έχεις δίκηο. Αρχίζω να βλέπω τα πράγματα πιό καθαρά, πολλά ξεδιαλύνονται μέσα μου, όπως παραδείγματος χάριν το "φύλλον συκής" πού δέν μπορούσα να εξηγήσω γιατί τού έδωσε στα νεύρα τού Γιαχβέ. Τώρα το καταλαβαίνω. Τού σταμάτησε την ευκαιρία της κατά το μάλλον ή ήττον διεστραμμένης ικανοποίησης να παίρνη μάτι την Εύα γυμνή καί, το χειρότερο, το ότι σταμάτησε η λεγάμενη να το κάνη με τον Αδαμάκο της μπροστά στα μάτια τού Κυρίου."
Ζεί. "Τώρα πού το σκέφτομαι, σεόσα γλυπτά ή αγγειογραφίες έχω δεί ο Ζεύς αναπαρίσταται σφριγηλός, τις πιό πολλές φορές γυμνός, τριαντάρης, άντε σαραντάρης, ακμαίος, άντρακλας με τα όλα του. Ενώ ο Γιαχβέ.....άστα να πάνε...γέρος, με μακρυά άσπρα γένεια, άγριος, βλοσυρός, μοχθηρός, αγέλαστος, κομπλεξικός με τις γυναίκες, ακόμα καί με τα βρέφη, πού βάνει τούς παπάδες να τα πνίγουν στις κολυμπήθρες, τί να πώ, ρε παιδιά, μάλλον θά έπρεπε να καλέσουμε τον κύριο Φρόυντ να μάς αναλύση από τι σύμπλέγματα πάσχει ο θεός των εβραίων συμπατριωτών του"
Σω. "Νομίζω ότι αυτή η λεπτομέρεια της ηλικίας, πού έθιξες, Ζείρων, είναι πολύ σημαντική. Πρώτον. Γιατί ο εμπνευσμένος Μιχαήλ Άγγελος παριστάνει τον Γιαχβέ ασπρομάλλη γέρο, δηλαδή παπού τού κερατά, αντί να τον παραστήση όμορφο, ξυρισμένο, καλοκάγαθο καί χαμογελαστό πατέρα; Γιατί πρέπει ο κόσμος να τον φοβάται αντί να τον αγαπάη; Εσείς μπορείτε να αγαπήσετε κάτι πού φοβόσαστε; Σάν να λέμε τον Χάρο; Θά μπορούσατε να είχατε πατέρα σας τον Χάρο;
Δεύτερον, καί σπουδαιότερον. Άν ο θεός είναι αθάνατος τούτο δέν σημαίνει αυτόματα ότι επιλέγει την αιώνια νεότητα; Εάν σας έλεγαν ότι μπορείτε να μείνετε αθάνατοι δέν θα προτιμούσατε αυτό να σας συμβή σε μιά αιώνια νεότητα απ' ότι σε ένα αιώνιο γήρας; Εγώ τουλάχιστον θα προτιμούσα χίλιες φορές να παραμείνω νέος και ωραίος σάν τον Αλκιβιάδη, παρά γέρος καί άσχημος, όπως είμαι τώρα πού με βλέπετε.
Άσε πού αυτό το γήρας τού θεού με βάζει σε σκέψεις. ΜΟΝΟΝ ΟΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΓΕΡΝΑΕΙ, φίλοι μου. Οπότε κατ' ανάγκην και ο περί ού ο λόγος θεός ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΗ, εστέ βέβαιοι. Καί μάλιστα, το χειρότερο γι' αυτόν είναι ότι θά πεθάνη ανέραστος, αποκηρυγμένος, αφίλητος, ξεχασμένος από τούς ανθρώπους πού επί τόσες γενηές βασάνισε με τη μοχθηρία, τη σατραπεία, την παρά φύσιν ζωή και τα ένοχα διεστραμμένα συμπλέγματά του ".
Cla. "Καί ο όφις, δάσκαλε; Πάντα θα είναι κατηραμένος να περπατάη με την κοιλιά;"
Σω. "Μήν ξεχνάμε τούς δράκους. Φίδια ήτανε κι' αυτοί. Φτερωτά. Γνωρίζεις, αγαπητέ φίλε ότι από το φαρμάκι βγαίνει το φάρμακο, δέν είν' έτσι; Έτσι λοιπόν κάποια στιγμή κι' από το ερπετό θα ξεπηδήσουν οι ερπύστριες τών ερπυστριοφόρων πού θα χαράξουν καί θα στρώσουν τούς νέους δρόμους γιά τον Όλυμπο. Καί τότε.....μαύρα φίδια πού σε φάγανε Κύριε Γιαχβέ !!!"
ΖΕΙΡΩΝ
ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ

Πώς «δουλεύει» το τσιπ στην Κάρτα του Πολίτη

karta_1Η ηλεκτρονική όπως διαμορφώθηκε μετά την εφεύρεση του καθοδικού σωλήνα παραγωγής ηλεκτρονίων του Αγγλου φυσικού J. Thomson έχει με την πάροδο του χρόνου μετεξελιχθή στην μικροηλεκτρονική φερόμενη διεθνώς δια του ελληνικού όρου Microelectronics ένα κλάδο που έχει σαν αντικείμενο την κάλυψη των αναγκών της διαστημικής τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά όργανα και εξαρτήματα μειωμένων κατά το δυνατόν διαστάσεων και μεγέθους.
Ετσι ο καθοδικός σωλήνας παραγωγής ηλεκτρονίων του Thomson που στην συνέχεια αντικαταστάθηκε από το τρανζίστορ σε τελευταία εξέλιξη οδήγησε στην κατασκευή ενός ισοδύναμου οργάνου με βάση το πλακίδιο σιλικόνης silicon chip (τσιπ) το οποίο είναι ένας ημιαγωγός παραγωγής ηλεκτρονίων δέκτης ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας την οποία εκπέμπει μια πηγή.
Συνεπώς για να ενεργοποιηθεί το chip και να παράγει ρεύμα ηλεκτρονίων πρέπει να δεχθεί ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Τι είναι όμως αυτή; Όταν το ηλεκτρικό ρεύμα διαρρέει μαγνητικό αγωγό δημιουργείται ένα ηλεκτρομαγνητικό πεδίο και όταν αυτό το πεδίο κινηθεί στον χώρο παράγεται ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα άλλως πως καλούμενη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία.
Η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία παράγεται από έναν εκπομπέα όπως είναι ο δονητής Hertz και κινείται στον χώρο με την ταχύτητα του φωτός στο κενό. Όταν ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα στοχεύει έναν δέκτη ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας όπως ένα πλακίδιο σιλικόνης (τσιπ) προκαλεί την παραγωγή σε αυτό ενός ρεύματος ηλεκτρονίων.
Το ρεύμα ηλεκτρονίων εξαρτάται από την ισχύ ή την ενέργεια που μεταφέρει η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία η οποία αντιστοίχως εξαρτάται από την ισχύ του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου του εκπομπέα που την παράγει.
Αυτό το ρεύμα ηλεκτρονίων διαχεόμενο στο σώμα του φέροντος τον δέκτη της ακτινοβολίας και εν προκειμένω το πλακίδιο σιλικόνης (τσιπ) προκαλεί ποικίλλουσες βιολογικές βλάβες στον ανθρώπινο οργανισμό ανάλογες με τις προκαλούμενες από την έκθεση σε περιβάλλον ραδιενέργειας ή άλλου τύπου ακτινοβολίας.
Οι διαστάσεις του πλακιδίου τσιπ είναι κάτω των 10 χιλ. και πιθανώς κάτω και των 5 χιλ. και προς τις δύο διαστάσεις.
Ένα τέτοιο είδος πλακιδίου σιλικόνης (τσιπ chip) λέγεται ότι θα εμφυτεθεί στο δάκτυλο ή στο μέτωπο μερικούς μήνες μετά την λήψη της κάρτας του πολίτη πιθανώς δε ένα άλλο είδος τσιπ είναι ήδη ενσωματωμένο στην ήδη χορηγούμενη κάρτα της οποίας η δηλούμενη από το κράτος κύρια χρησιμότητα είναι πλην των άλλων να καταγράφει αποδείξεις δαπανών για «φορολογικές ελαφρύνσεις» των πολιτών και άλλες συναφείς καταγραφές.
Με αυτά τα δεδομένα ο πολίτης που θα κληθεί να παραλάβει την «κάρτα του πολίτη» θα πρέπει να απευθυνθεί σε κάποιο ηλεκτρονικό επιστήμονα φίλο του και να τον  ρωτήσει περί του πρακτέου και αν αυτό που αναγράφεται σε αυτό το σημείωμα είναι επιστημονικώς βάσιμο ή όχι. Πάντως, εμείς την θεωρούμε ύποπτη έως και επικίνδυνη.

Διαβάστε επίσης...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...