Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Ως ποτε.

Αιφνιδιαστικά η κυβέρνηση χθες το βράδυ δια του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου, ζήτησε πρακτικά αναδιάρθρωση του χρέους των 110 δισ. ευρώ της οικονομικής βοήθειας που έχει συμφωνηθεί να δοθεί στην Ελλάδα, μόλις τέσσερις μήνες μετά την υπογραφή του Μνημονίου! Αυτό σημαίνει παράταση της ξένης κατοχής στην χώρας από την τρόϊκα μέχρι το 2016 το ολιγότερο! Το άτυπο, αλλά πραγματικό αίτημα συζητήθηκε χθες το βράδυ στην συνάντηση του υπουργού Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου με τον γερμανό ομόλογό του Β. Σόιμπλε στο Βερολίνο, όπως αναφέρουν απόλυτα έγκυρες πηγές του defencenet.gr.
Συγκεκριμένα συζητήθηκαν τρία πράγματα: Το ένα ήταν η επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής μέχρι το 2016 (καθυστέρηση έναρξης εξόφλησης και παράταση του χρόνου ολόκληρωσης) το δεύτερο η πρόσθετη οκονομική ενίσχυση αν χρειαστεί και το τρίτο ήταν να δεσμευεθεί με δημόσια δήλωσή της η τρόϊκα μέχρι το τέλος της χρονιάς ότι θα το πράξει αυτό, έτσι ώστε να μην υπάρξουν περαιτέρω πιέσεις στο ήδη επιβαρυμένο οικονομικό κλίμα σε βάρος της Ελλάδας διεθνώς. Ήδη το θέμα έχει συζητηθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Από την άτυπη, αλλά ουσιαστική αίτηση αναδιάρθωσης χρέους λείπει το στοιχείο του «haircut» δηλαδή του «κουρέματος» των τόκων ή μέρους του δανείου, αλλά αυτό κρίνεται εξαιρετικά πρόωρο να συζητηθεί τώρα. Για τους γνωρίζοντες αυτό ήταν κάτι απόλυτα αναμενόμενο: Ρίχνουν για άλλη μια φορά στην πλάτη των Ευρωπαίων φορολογουμένων τις επισφάλειες των μεγάλων ξένων τραπεζών που άπληστα δάνεισαν τη χώρα.
Και πρακτικά αναδιαρθρώνουν το χρέος, ξεπληρώνοντας με τα λεφτά των Ευρωπαίων τις ξένες τράπεζες. Μάλιστα, είναι άγνωστο αν αυτά τα 110 ή 150 ή όσα τελικά χρήματα δοθούν στις ξένες τράπεζες με τον μανδύα της "βοήθειας προς την Ελλάδα" θα επιστραφούν στους Ευρωπαίους δανειστές...
Πάντως, άλλη λύση δεν υπήρχε πέρα από την αναδιάρθρωση του πρωτογενούς χρέους. Αυτό σίγουρα θα είχε μεγάλες επιπτώσεις, αφού τεχνικά θα σήμαινε "πτώχευση" έστω και ελεγχόμενη. Με το να επιλέξουν αναδιάρθρωση του δευτερογενούς χρέους (το οποίο φυσικά και ήταν αδύνατον να αποπληρωθεί εντός μόλις μίας τριετίας (ζητούσαν να εξοφλήσουμε τα 110 δισ. και τον τόκο εντός μίας τριετίας όταν τα 300 δισ. τα είχαμε δανειστεί σε διάστημα 30 ετών!), ας πούμε ότι θεωρείται το "μικρότερο κακό", αλλά δεν λύνει το πρόβλημα αν συνολικά δεν έχουμε διαγραφή σε ποσοστό τουλάχιστον 20% του συνολικού δανεισμού και των τόκων. Απλά πράγματα...
Οπως έγινε σαφές μετά το road show του Γ.Παπακωνσταντίνου την περασμένη εβδομάδα, το συζητούμενο σενάριο παράτασης θα έχει βασικά τη μορφή της καθυστέρησης εξόφλησης του δανείου της τρόικας κατά 2-3 χρόνια, σε σχέση με τα συμφωνηθέντα βάσει του Μνημονίου. Συγκεκριμένα, εξετάζεται η καθυστέρηση έναρξης της εξόφλησης αλλά και η παράταση του χρόνου ολοκλήρωσής της.
Ετσι, οι δύο χρονιές στις οποίες συγκεντρώνεται το μεγαλύτερο βάρος με βάση τα σημερινά δεδομένα, το 2014 και το 2015, όταν οι δανειακές ανάγκες της Ελλάδας θα εκτιναχθούν από τα 50 δισ. ευρώ σε πάνω από 70 δισ. ευρώ, θα υπάρξει μεγάλη ελάφρυνση, έως και 35 δισ. ευρώ. Αυτά όλοι τα γνώριζαν από την αρχή. Το ζήτημα είναι πως θα αντέξει αυτή την «χημειοθεραπεία» η ελληνική οικονομία η οποία δείχνει κάτι παραπάνω από σαφή τα ίχνη της κατάρρευσης.
Μέσα σε όλα αυτά όμως υπάρχει και η πολιτική διάσταση που είναι εξίσου σοβαρή ή ακόμα σοβαρότερη: Βάσει των χθεσινοβραδινών εξελίξεων η χώρα μα αίτημα της κυβέρνησης αναμένεται να μείνει υπό την κατοχή του ΔΝΤ μέχρι το έτος 2016, τουλάχιστον! Και όλα αυτά ενώ πριν ελάχιστες εβδομάδες απο κοινού ΔΝΤ και κυβέρνηση συζητόύσαν δήθεν την έξοδο της χώρας στις αγορές το 2011! Πρόκειται για άλλη μία παταγώδη διάψευση των ισχυρισμών του ΔΝΤ. Πάντως το τελευταίο έχει ήδη δεχθεί την αναδιάρθρωση των 110 δις.
Μετά την  ρύθμιση για την περαίωση, η κυβέρνηση ευελπιστεί ότι η υστέρηση των εσόδων θα περιοριστεί ώς το τέλος του χρόνου κάτω από το 1,5 δισ. ευρώ, όπου είχε διαμορφωθεί το οκτάμηνο Ιανουαρίου Αυγούστου και το έλλειμμα θα κλείσει στα προβλεπόμενα από το Μνημόνιο επίπεδα κάτι που είναι πρακτικά αδύνατο.
Το ζήτημα είναι ότι όλος αυτός ο αγώνας για εξόφληση των ξένων τραπεζών χωρίς να γίνει σε αυτές απ’ευθείας η αίτηση αναδιάρθρωσης εξαντλεί την χώρα σε εθνικό επίπεδο. Το πρόγραμμα αμυντικών επενδύσεων που ήδη έχει μείνει πίσω πέντε χρόνια δεν αναμένετια να ξεκινήσει πριν το τέλος του 2011. Το ηθικό του πρσωπικού λόγω της οικονομικής αφαίμαξης που υφίσταται, βρίσκεται στα κατώτατα επίπεδά του. Και η απώλεια εθνικής κυριαρχίας και ελέγχου είναι κάτι παραπάνω από απειλή...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr



Μήπως τελικά όλα ήταν ένα κόλπο πλουτισμού εις βάρος του ελληνικού λαού παίζοντας κάποιοι “τζόγο” βάση των CDS;
Που είναι το αξιόπιστο και οργανωμένο σχέδιο της κυβέρνησης-ΔΝΤ.
Απλά πράγματα και χωρίς πολύ σκέψη,η απόλυτη και μεγαλύτερη εξαπάτηση που έχει γίνει ποτέ στα χρονικά της νέας ιστορίας και ο “ολίγον”πρωθυπουργός που έκλεξε ο ελληνικός λαός έχει πλουτίσει εφαρμόζοντας την ατζέντα της νέας τάξης πραγμάτων στην Ελλάδα,τελικά για να πιστει η πλοιοψηφια του ελληνικού λαού τι χρειάζεται.



Εαν εχει ενα τελευταιο τροπο αντιδρασης η κοινη ελληνικη γνωμη ειναι στις δημοτικες εκλογες.
Εαν δεν περαστει και εκει ενα μυνημα τοτε τα πραγματα θα χειροτερεψουν αποτομα,με αποτελεσμα να εχουμε ασχημες επιπτωσεις στον βιο μας ,τα μετρα που θα παρθουν σαν εξτρα θα ειναι ακομα πιο “εισπρακτικα” και θα ειναι απο τις τσεπες του ελληνικου λαου,ποσο θα σκυβει αυτος ο λαος το κεφαλι σε παπαγαλακια και προσκυνημενους.



Δεν χρειαζεται να χυθει αιμα ουτε να γινει επανασταση απλα αποριψη των προσωπων και αποκατασταση της ελληνικης κοινωνιας,δεν χρειαζομαστε 3.000.000 μεταναστες ουτε εχουμε αναγκη απο φτηνα εργατικα χερια μπορουν ολοι τους να πανε στην ευχη της Παναγιας και να μας αφησουν υσηχους,δεν χρειαζομαστε τους “συμαχους” μας να μας λενε τι ειναι καλυτερο για εμας,δεν χρειαζομαστε ξενες εταιρειες να μας κανουν “εργα πνοης” οταν υπαρχει η τεχνογνωσια στην Ελλαδα και αντι αυτου να κονομανε με μοιζες καπιοι,δεν χρειαζομαστε ελεγχομενα ΜΜΕ που το μονο που κανουν ειναι “διαχειριση πραγματικοτητας” με σκοπο την διασαλευση της κοινης γνωμης.



Δεν θελουμε μια αστυνομια που ελεγχεται απο την κρατικη εξουσια αλλα μια αστυνομια που να εχει την εκπαιδευση και την νοοτροπια της προστασιας του Ελληνα.
Δεν θελουμε ψευτικες μειονοτητες και παραχαραξεις της ιστοριας στα βιβλια των παιδιων μας θελουμε να γραφεται η αληθεια.
Δεν θελουμε διεθνισμο,ειμαστε περηφανοι που γεννηθηκαμε Ελληνες σε αυτο τον ιερο τοπο και εχουμε το απολυτο δικαιωμα να ειμαστε ακαιρεοι σε αυτο το κοματι γης που το κραταμε επι χιλιαδες χρονια.



Δεν θελουμε ο προεδρος της δημοκρατιας να ειναι ενα “σκευος” πολυτελειας απροσωπο και ανικανο.



................αλλα και πολλα ακομα που πρεπει να υποθουν...........δυστηχως ακομα παιζουμε το παιχνιδι τους με τους δικους τους ορους και κανονες..................ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.......................

Ιωαννης Λ

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Σίμων του Τρέντο

Και τον αέρα δεν μπορούμε να τον δούμε. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει; Δεν τον βλέπουμε αλλά μπορούμε όμως να τον νοιώσουμε και καταλάβουμε πολύ καλά την κίνησή του από την κίνηση της σκόνης.
Το κείμενο που ακολουθεί είναι μια βιβλιοπαρουσίαση από κάποιο από τους πολλούς καθολικούς κόμβους με κριτική τοποθέτηση προς το σημερινό Βατικανό και που αντιτιίθενται στην ιστορική συμφιλίωση.
Εβραϊκά Πάσχα αίματος αναφέρονται από έναν εβραΐο μελετητή
Marian Τ. Horvat, Ph.D.
Όταν άκουσα ότι ένας σεβαστός εβραΐος μελετητής είχε γράψει ένα βιβλίο βεβαιώνοντας τις τελετουργικές δολοφονίες των χριστιανόπουλων από τους Εβραίους, θέλησα να το διαβάσω. Μια αγγελία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλαβα ανάγγελε ότι ο ιταλικός εκδοτικός οίκος Il Mulino έκδιδε τη νέα εργασία του καθ. Ariel Toaff, Εβραϊκό Πάσχα αίματος: Οι Εβραίοι της Ευρώπης και οι τελετουργικές ανθρωποκτονίες (Pasque de Sangue), (1) στις αρχές Φεβρουαρίου του 2007,
a_010_pasque_book
Το αμφισβητούμενο βιβλίο του Toaff απεικονίζει τη θυσία του Αβραάμ στο εξώφυλλό του
Ο Ariel Toaff είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο Bar-Ilan στο Ισραήλ που έγινε διάσημος με τη μελέτη του μεσαιωνικού Εβραϊσμού. (2) Συμβαίνει επίσης να είναι ο γιός του Elio Toaff, του προηγούμενου αρχιραββίνου της Ρώμης.
Ότι ένας τέτοιος ιστορικός κατεδείκνυε ότι οι σταυρώσεις των καθολικών παιδιών στην πραγματικότητα εμφανίστηκαν στις εβραϊκές κοινότητες των Ασκενάζι στη μεσαιωνική περίοδο ήταν μεγάλες ειδήσεις. Περαιτέρω, βάσισε τα συμπεράσματά του στο καλό μέρος στα αρχεία της δίκης της διάσημης περίπτωσης του Άγιου Σιμωνάκου του Τρέντο (St. Simon of Trent), τα οποία είχε βρεί αντάξια της πίστης. Περισσότερες μεγάλες ειδήσεις, ειδικά αφού μετά από το ΙΙ Συμβούλιο του Βατικανού, το Βατικανό εξέτασε τα ίδια αρχεία, αποφάσισαν ότι ήταν αναξιόπιστα, και διέκοψαν τη δημοφιλή λατρεία του Άγιου Σιμωνάκου.
Έσωσα τη σελίδα, αποφασισμένη να αγοράσω ένα αντίγραφο του βιβλίου για ανασκόπηση μετά από την κυκλοφορία του. Μερικούς μήνες αργότερα, όταν έφτασα τελικά για να κάνω την αγορά έμαθα ότι το Εβραϊκό Πάσχα αίματος είχε ξεσηκώσει μια τιτανιαία θύελλα στους εβραϊκούς και ακαδημαϊκούς κύκλους. Το βιβλίο ξεπούλησε τα 3.000 αντίγραφά του τη πρώτη εβδομάδα, και έπειτα αποσύρθηκε από το συγγραφέα του από την αγορά, για να μην επιστρέψει ποτέ.
Διαμάχη και πίεση
Η διαμάχη τέθηκε σε κίνηση στις 6 Φεβρουαρίου, δύο ημέρες πριν από την επίσημη κυκλοφορία του βιβλίου, όταν το Ιταλικό περιοδικό (Μάλλον την εφημερίδα εννοεί–ΣτΜ) Corriere della Sera έκανε μια ανασκόπηση έγκρισης από το Sergio Luzzatto, καθηγητής της σύγχρονης ευρωπαϊκής ιστορίας στο πανεπιστήμιο του Τορίνου. Το κομμάτι γράφτηκε υπό τον εκφραστικό τίτλο: “Η Αποκάλυψη ανατροπής του Toaff Ariel: Ο μύθος της ανθρώπινης θυσίας δεν είναι μόνο ένα αντισημιτικό ψέμα.”
Σύμφωνα με τον Luzzatto, το θαρραλέο “βιβλίο του Toaff ” υποστηρίζει ότι μερικά χριστιανικά παιδιά, “ή ίσως ακόμη και πολλά,” σκοτώθηκαν από τους Ασκενάζι Εβραίους μεταξύ του 1100 και 1500. Επιπλέον, ο Toaff περιέγραψε το άζυμο ψωμί που ψήθηκε με το ξηρό αίμα, που λήφθηκε ενδεχομένως από τα δολοφονημένα καθολικά παιδιά. Ο Toaff επίσης βεβαίωσε ότι η κατηγορία ενάντια στους Εβραίους του Τρέντο στην περίπτωση της δολοφονίας του Άγιου Σιμωνάκου του Τρέντο “να είναι αληθινή.” (3)
Εκείνη η ανασκόπηση αύξησε αρκετά το σάλο. Υπήρξε μια άμεση απάντηση από τον ραβίνο Toaff πατέρα του καθηγητή και 12 άλλους ανώτερους ραβίνους της Ιταλίας. Εξέδωσαν μια κοινή δήλωση που καταδικάζει το βιβλίο και που αρνείται τη χρήση του ανθρώπινου αίματος για τελετουργικούς λόγους, δηλώνοντας ότι το μόνο αίμα που έτρεξε σε οποιονδήποτε από τους προηγούμενους αιώνες ήταν “αυτό πολλών αθώων Εβραίων.” (4)
a_010_rogger2
Ο Καρδινάλιος Rogger ακολουθεί τη μόδα και καταδικάζει τον Toaff
Στο Ισραήλ, τα μέλη της Κνεσσέτ πίεσαν τις νομικές αρχές να οδηγήσουν στο δικαστήριο τον καθ. Toaff για το βιβλίο του Εβραϊκά Πάσχα αίματος. Η βουλευτής Μαρίνα Solodkin πρότεινε αστικές αγωγές εναντίον του για την καταστροφή της “ιστορικής αλήθειας και της φήμης του εβραϊκού λαού.” (5)
Ο Abraham Foxman, πρόεδρος της αντι-δυσφημηστικής Λίγκας (ADL), έκανε αμέσως μια δημόσια δήλωση που ονομάζει ολόκληρη τη διατριβή γελοία. “Είναι απίστευτο ότι οποιοσδήποτε, πολύ λιγότερο ένας ισραηλινός ιστορικός, θα έδινε νομιμότητα στην αβάσιμη κατηγορία του αίματος,” δήλωσε. (6)
Καθολικοί μελετητές, όπως ο καρδινάλιος Ignio Rogger, ο ιστορικός της εκκλησίας που ηγήθηκε της έρευνας στη δεκαετία του ’60 στην περίπτωση του Άγιου Σιμωνάκου του Τρέντο, πήγε με τους ισχυρούς καταδικάζοντας την έρευνα του Toaff. Ο Rogger είπε ότι ο Toaff δεν είχε παρουσιάσει οποιαδήποτε νέα έγγραφα και ότι έδωσε πίστη στις ομολογίες που εξήχθησαν κάτω από βασανιστήρια επομένως η διατριβή του Toaff ήταν μη αποδεκτή. Στην πραγματικότητα, ούτε ένας ιστορικός τόλμησε να έλθει για υπεράσπισή του. (7)
Στην αρχή, το πανεπιστήμιο Bar-Ilan παρέμεινε ήρεμο, καλώντας τον καθ. Toaff για να ζητήσει τις εξηγήσεις σχετικά με την έρευνά του. Αλλά καθώς το πογκρόμ ενάντια στον εβραίο καθηγητή κλιμακώθηκε γρήγορα, οι πανεπιστημιακοί ηγέτες εξέδωσαν μια καταδίκη ενάντια “σε οποιαδήποτε προσπάθεια να δικαιολογηθούν οι φοβερές ανθρωποθυσίες ενάντια στον εβραϊκό λαό.” Η σταδιοδρομία του καθ. Toaff ήταν μεταξύ ζωής και θανάτου.
Πρέπει να ειπωθεί ότι στην αρχή της επίθεσης, ο Toaff που στάθηκε αποφασιστικά πίσω από την έρευνά του, επιμένοντας ότι υπήρξε πραγματική βάση για μερικές από τις μεσαιωνικές κατηγορίες αίματος ενάντια στους Εβραίους. “Δεν θα σταματήσω την αφοσίωσή μου στην αλήθεια και την ακαδημαϊκή ελευθερία ακόμα κι αν ο κόσμος με σταυρώσει,” δήλωσε εντυπωσιακά. (8)
Αλλά η αντίστασή του δεν άντεξε πολύ. Κάτω από τέτοιο ισχυρό, διαδεδομένο εξαναγκασμό, μια εβδομάδα μετά από τη δημοσίευση του Εβραϊκά Πάσχα αίματος, ο Toaff δημοσίευσε μια πλήρη συγγνώμη, σταμάτησε τη διανομή του βιβλίου του, και υποσχέθηκε να ξαναγράψει τα προβληματικά μέρη. Για να κατευνάσει τις αόρατες δυνάμεις, ανήγγειλε ότι όλα τα κέρδη από την πώλησή του θα δίνονταν στην αντι-δυσφημηστική Λίγκα.
Η περίπτωση του Άγιου Σιμωνάκου της Τρεντ
Σύμφωνα με τις ανασκοπήσεις που διάβασα, αυτό που ο Toaff ανακάλυψε ήταν ότι οι δογματικοί Ασκενάζι Εβραίοι πραγματικά έκλεβαν και σταύρωναν τα καθολικά παιδιά, λαμβάνοντας το αίμα τους και χρησιμοποιόντας το για τα θρησκευτικά τελετουργικά, ειδικά το Εβραϊκό Πάσχα. (9)
Ειδικότερα, Ο Toaff εξέτασε την περίπτωση του Άγιου Σιμωνάκου της Τρεντ, ένα δυάχρονο αγόρι από την ιταλική πόλη Τρέντο που απήχθη από τους Ασκενάζι Εβραίους από το σπίτι του την παραμονή του Πάσχα του 1475. Δολοφονήθηκε, το σώμα του ακρωτηριάστηκε και σταυρώθηκε με το κεφάλι κάτω. Οι δολοφόνοι συλλήφθηκαν, ομολόγησαν και βρέθηκαν ένοχοι από τον επίσκοπο Hinderbach του Τρέντο. Πενήντα έτη αργότερα, ο παπάς Σίξτος IV συγκέντρωσε την επιτροπή έξι καρδιναλίων που προεδρεύθηκαν από το καλύτερο νομικό μυαλό εκείνου του χρόνου για μια αναψηλάφηση, και αυτό το δικαστήριο βρήκε επίσης τους δολοφόνους ένοχους. Τα αρχεία της δίκης επέζησαν για αιώνες.
a_010_martyrdom
Ξυλόγλυπτο από το επισκοπικό μουσείο του Τρέντο που αναπαριστά μια ομάδα Εβραίων που υποβάλλουν σε βασανιστήρια τον Αγ. Σιμωνάκο του Τρέντο
Η λατρεία του Αγ. Σιμωνέτου εγκρίθηκε το 1588 από τον παπά Σίχτο IV, και κάθε έτος η πόλη Τρεντο γιόρταζε την γιορτή του με πομπή και περιφορές και σαλπίσματα – μέχρι το 1965. Εκείνο το έτος, για να ενθαρρύνει καλύτερες σχέσεις με τους Εβραίους μετά από το Βατικανό ΙΙ, ο Παύλος ο VI διέταξε την υπόθεση του Τρεντο να επανεξεταστεί, και αποφάσισε ότι οι ομολογίες των δολοφόνων ήταν απαράδεκτες επειδή λήφθηκαν κάτω από βασανιστήρια. Ένα διάταγμα απαγόρευσε τη λατρεία του Αγ. Σιμωνέτου. Η λατρεία του διακόπηκε και απαγορεύθηκε, και τα λείψανα του παιδιού απομακρύθηκαν και κρύφτηκαν για να αποφύγουν την επανάληψη των προσκυνημάτων.
Στην έρευνά του, ο Δρ Ariel Toaff έκανε μια λεπτομερή εξέταση εκείνων των αρχείων του δικαστηρίου που διατηρήθηκαν στην Τρέντ. Η ανακάλυψή του ήταν ότι οι ομολογίες των δολοφόνων περιείχαν το υλικό που δεν θα μπορούσε να είναι γνωστό στους Ιταλούς κληρικούς ή την αστυνομία. Οι μυστικές ιεροτελεστίες που έγιναν από τη κοινότητα Ασκενάζι, που δεν θα μπορούσαν να έχουν μαθευτεί από τους δικαστές, αναπαρήχθηκε πιστά στις ομολογίες. Ο Toaff είπε στην Haaretz News: “Διαπίστωσα ότι υπήρξαν δηλώσεις και μέρη της κατάθεσης που δεν ήταν μέρος του χριστιανικού πολιτισμού των δικαστών, και δεν θα μπορούσαν να έχουν εφευρεθεί ή να έχουν προστεθεί από αυτούς.” (10)
Τέτοια στοιχεία θα φαίνονταν να αξίζουν τουλάχιστον μια δίκαιη ανάγνωση. Κάποιος θα ανάμενε ότι το Βατικανό ειδικότερα θα χαιρέτιζε την επιβεβαίωση από έναν εβραίο μελετητή των προηγούμενων συμπερασμάτων των εκκλησιαστικών αρχών στις ακροάσεις του δικαστηρίου της Τrent. Αλλά δυστυχώς, καμία ακρόαση ή υποδοχή δεν ήταν προσεχής. Ο Toaff ανακάλυψε πολλές περιπτώσεις αιματηρών θυσιών που συνδέθηκαν με τον ακρωτηριασμό των παιδιών, το αποστράγγισμα του αίματος τους και το ψήσιμό του σε Matzo (άζυμο ψωμί Εβραϊκού Πάσχα). Η πλημμύρα των κατηγοριών αίματος στο νότιο Τύρολο και το ανώτερο Βένετο στο τέλος του 15ου αιώνα, στηρίχτηκε στα γεγονότα, σύμφωνα με την έρευνα του Toaff. Ένας άλλος εβραΐος μελετητής, ο Κέννεθ Στόου (Kenneth Stow), παρέχει αυτήν την περίληψη των διάφορων κεφαλαίων του αιματηρού Εβραϊκού Πάσχα:
“Συζητήσεις της αρνητικότητας των Εβραίων που εκφράζονται για το χριστιανισμό κατά τη διάρκεια των φεστιβάλ του Purim και του Εβραϊκού Πάσχα και η διάκριση των εικόνων αίματος ειδικά στα τελετουργικά του Εβραϊκού Πάσχα (τα κεφάλαια 10 και 11) ακολουθούνται από τις λέξεις στο κεφάλαιο 12, οι οποίες λένε “η χρήση του αίματος των χριστιανών παιδιών στον εορτασμό του Εβραϊκού Πάσχα πλαισιώθηκε προφανώς από ακριβείς κανόνες, ή τουλάχιστον αυτό είναι εκείνο που η κατάθεση στη δίκη του Τρέντο δείχνει.” (11)
Αυτό που καταδεικνύει βεβαίως η μελέτη του Toaff είναι ότι ο ανταγωνισμός καθολικών-εβραίων του Μεσαίωνα δεν ήταν μια μονόπλευρη προκατάληψη εκ μέρους των Καθολικών, όπως παρουσιάζεται γενικά σήμερα. Αλλά οποιαδήποτε συζήτηση σχετικά με αυτό το θέμα ή τη γενική διατριβή των Εβραίκών Πάσχα αίματος – ότι οι Εβραίοι σταύρωναν τα χριστιανόπουλα και χρησιμοποιούσαν το αίμα τους ιεροτελετουργικά – ήταν συνοπτικά κλειστή προτού να μπορέσει να αρχίσει.
Καμία αντίρρηση δεν επιτρέπεται
a_010_author
Ο Toaff αναγκάστηκε να αποσύρει το βιβλίο του
Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι οι ισχυρότερες αντιρρήσεις για τα Εβραικά Πάσχα αίματος προήλθαν από εκείνους που προφανώς δεν διάβασαν ποτέ το βιβλίο. Ο “συλλογισμός” ήταν αυτός: Εάν είναι ενάντια στους Εβραίους, είναι λανθασμένο, και αυτό είν’όλο.”
Είμαστε απλά αναγκασμένοι να απομακρύνουμε ως αντισημιτικό παραλήρημα οποιαδήποτε επιχειρηματολογία, ακόμη και στοιχεία που παρουσιάζονται από έναν σοβαρό εβραΐο μελετητή, τα οποία θα υποστήριζαν ότι οι Καθολικοί θα μπορούσαν να είναι δικαιολογημένοι για τους ισχυρισμούς τους ότι οι Εβραίοι στο Μεσαίωνα εξασκούσαν ανθρωποθυσίες, Καμπαλιστική μαύρη μαγεία, και σταυρώσεις παιδιών.
Σε γενικές γραμμές, θεωρώ την κατάθεση και την έρευνα του Toaff εμβριθή, τίμια και αυθεντική. Θεωρώ ότι η τεράστια ψυχολογική πίεση στην οποία υποβλήθηκε που τον ανάγκασε να αποσύρει το βιβλίο του από την κυκλοφορία και να ζητήσει συγγνώμη είναι ισοδύναμη με τα φυσικά βασανιστήρια. Καθένας με λίγη εμπειρία από νομικά ξέρει ότι μια συγγνώμη όπως του Toaff, που γίνεται διά τέτοιας βίαιας και καθολικής πίεσης, είναι άνευ αξίας. Επομένως, δεν θεωρώ τη συγγνώμη του ως εμβριθή άρνηση της μακροχρόνιας έρευνάς του, και κρίνω τους ισχυρισμούς στο βιβλίο του πολύτιμους.
Είναι κρίμα που το βιβλίο δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Εάν οποιοιδήποτε από τους αναγνώστες μου το έχουν και θα έκαναν ένα αντίγραφο και μου το έστελναν, θα επιθυμούσα να κάνω μια πολύ λεπτομερή ανασκόπηση των επιχειρημάτων του.
1. Pasque di sangue, ebrei d’Europa e omicidi rituali (Bologna: Il Mulino, 2007), 325 pp.
2. His works include The Jews in Medieval Umbria (1979), and The Jews in Umbria (3 vols., 1993-4), and Love, Work and Death: Jewish Life in Medieval Umbria, (1998). Toaff is the acknowledged master of the social history of Umbrian Jewry.
3. “Scholar Pulls Book Revisiting Blood Libel,” February 26, 2007, The Jewish Daily Forward online)
4. Arutz Sheva Israel National News online, June 14, 2007)
5. “MKs seek to try Prof. Toaff over claims in blood libel book,” Haaretz.com online, February 27, 2007.
6. “Scholar Pulls Book Revisiting Blood Libel,” op. cit.
7. “Bar-Ilan prof defiant on blood libel book `even if crucified,’” Haaretz.com online, February 28, 2007
8. Ibid.
9. From the book review of Kenneth Stow, Prof. Emeritus of Jewish History at Un. Of Haifa: “To begin with, the thesis of Pasque di sange is unambiguous: Jews crucified Christian children and used their blood ritually. The author’s disclaimers … are unpersuasive.” Storicamente website
10. “Scholar Pulls Book Revisiting Blood Libel,” op. cit.
11. Kenneth Stow, “Blood Libel: A Book Full of Sound and Fury,” Storicamente website. Stow vehemently opposes Toaff’s work, his chief argument being that Toaff trusts too much in the words of Catholic chroniclers and court notaries.

Η πανυγηρικη αναιρεση του Zeitgeist και ποιοι κρυβωνται απο πισω του.






ZEITGEIST, Άνθρωποι και ιδέες πίσω από την ταινία
Γι' αυτούς που παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς τις ζυμώσεις και τις εξελίξεις στον χώρο της νεοεποχίτικης διανόησης, ήταν θέμα χρόνου πριν το συνομωσιολογικό πνεύμα της εποχής οργανωθεί σε σύστημα και φυσικά, αγγίξει θρησκευτικά θέματα. Η μόνη έκπληξη ήταν ίσως, ότι τελικά τίποτα δεν είναι άσχετο ή ανεξάρτητο, τίποτα δεν είναι αυθόρμητο, αλλά όλα έχουν τον σκοπό και τον στόχο τους και εργάζονται ασταμάτητα για την επίτευξή του. Και αφού μας παραμύθιαζαν κάποια χρόνια με τις γνωστές θεωρίες συνομωσίας, για ανθρώπους πίσω από παρασκήνια που κινούν τα νήματα, που βρίσκονται πίσω από κάθε πόρτα και παρακολουθούν, που καθοδηγούν την παγκόσμια ιστορία, πολιτική, δημόσια και ιδιωτική ζωή, και προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι αυτοί που μας τα αποκαλύπτουν είναι οι ίδιοι εκτός συστήματος, outsiders με υψηλό I. Q., που μπορούσαν να βρουν την αλήθεια που κρύβονταν πίσω από τα γεγονότα, να τα ερμηνεύσουν, και να μας ενημερώσουν, τελικά αποδεικνύεται ότι είναι και αυτοί μέρος του δόλιου μηχανισμού εκμετάλλευσης, χειραγώγησης και παραπλάνησης του κόσμου, με μόνο στόχο την προσβολή της αξιοπιστίας του Χριστιανισμού. Για άλλη μια φορά ο Χριστός και οι Χριστιανοί κατασυκοφαντούνται, όχι από καινοφανή κινήματα αλλά από τις ίδιες παλιές, γνωστές οργανώσεις του αποκρυφισμού, της θεοσοφίας, του μασονισμού.

Στην χώρα μας- δόξα τω Θεώ- υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που σκέφτονται... Παρακολουθούν με προσοχή "τα σημεία των καιρών", τις ποικίλες ενέργειες τέτοιων οργανισμών, που γεννούν και διαδίδουν ως νόσο νεοεποχίτικα κινήματα. Ο μιμητισμός, η ψευτοκουλτούρα και η επίδειξη διανόησης βοηθούν πολύ στους σκοπούς αυτών που θέλουν να ελέγξουν και να υποτάξουν τα πάντα. Οι δε στόχοι και ό,τι θεωρούν εχθρικό πιστεύουμε ότι αξίζει από όλους να ερευνηθεί ποιοι είναι οι βαθύτεροι λόγοι. Τι τους ενοχλεί και τι θέλουν επιτέλους να πετύχουν ελέγχοντας την σκέψη μας; Ας σκεφτόμαστε!
Ένα τέτοιο κίνημα είναι και το Zeitgeist, και αυτό που σκοπεύει να κάνει το παρόν κείμενο είναι να δείξει ότι και αυτό, όπως και τόσα άλλα κινείται στους γνωστούς χώρους των αποκρυφιστικών ιδεών της θεοσοφίας-μασονισμού.

Οι χριστιανοι Σιωνιστες της αμερικης και η προπαγανδα τους

Από το περιοδικό 'Charisma':
Περισσότερες από 1.500 εκκλησίες από διάφορες ομολογίες έδειξαν την ‘αλληλεγγύη τους στο Ισραήλ’ κατά τη διάρκεια μιας ‘ειδικής’ Κυριακάτικης λειτουργίας. (πρόκειται για τους ‘φίλους του Ισραήλ’ ή όπως είναι πιο γνωστοί τους ‘χριστιανούς σιωνιστές’ που βρίσκονται περισσότερο μεταξύ των ευαγγελικών και πεντηκοστιανών στις ΗΠΑ).

Σχετικά με τη δεύτερη ετήσια Κυριακάτικη σύναξη της οργάνωσης «Ενωμένοι Χριστιανοί για το Ισραήλ» (‘Christians United for Israel’ - CUFI), πολλές χριστιανικές κοινότητες προσευχήθηκαν για ‘την ειρήνη της Ιερουσαλήμ’ και οι πάστορες αφιέρωσαν τα κηρύγματα στο να εξηγήσουν γιατί οι Χριστιανοί πρέπει να υποστηρίξουν το εβραϊκό έθνος. Στην εκδήλωσε η οποία διοργανώθηκε από τον Τεξανό πάστορα John Hagee, ιδρυτή του CUFI, (φώτο πάνω), συμμετείχαν αντιπρόσωποι και από τις 50 πολιτείες των ΗΠΑ καθώς και από 50 έθνη.

Δείτε το βίντεο
(Ο Hagge - που δεν λέει λέξη για Χριστό! - μας "διαφωτίζει" ότι είναι εντολή του Θεού να υπερασπιζόμαστε το Ισραήλ, αλλιώς θα πέσει η κατάρα του Θεού πάνω μας)



"Το Ισραήλ είναι ένα φυλάκιο της ελευθερίας και της δημοκρατίας σε μια από τις πιο αντιδημοκρατικές περιοχές του κόσμου," δήλωσε ο Hagee μετά την εκδήλωση. "Τώρα είναι η ώρα για τους υποστηρικτές του Ισραήλ, ανεξάρτητα από την πίστη τους ή την πολιτική τους ιδεολογία, να ενωθούν και να συμπαρασταθούν στο Ισραήλ, την ώρα που εκείνο αντιμετωπίζει τόσο σοβαρές απειλές από τη Χεζμπολάχ, τη Χαμάς και το Ιράν."
(Ο Hagee έχει χαρακτηρίσει τον Ιρανό πρόεδρο Mahmoud Ahmadinejad, «Χίτλερ της Μέσης Ανατολής»).
Ο Hagee είπε ότι το Ισραήλ είναι σε μεγαλύτερο κίνδυνο από ποτέ, καθώς το έθνος αντιμετωπίζει την απειλή ενός «πυρηνικού ολοκαυτώματος» από το Ιράν, του οποίου ο πρόεδρος έχει πει ότι το Ισραήλ πρέπει να σβηστεί από τον χάρτη.
(Η δήλωση αυτή του Ahmadinejad που διέρρευσε και κυκλοφόρησε σε όλα τα media, έχει αμφισβητηθεί. Σύμφωνα με την διάψευση, τα λόγια του ιρανού προέδρου συγκεκριμένα ήταν: "Ο ιμάμης είπε αυτό το καθεστώς κατοχής της Ιερουσαλήμ πρέπει να εξαφανιστεί από τη σελίδα του χρόνου». Βλέπε άρθρο ΕΔΩ και σχετικά βίντεο ΕΔΩ και ΕΔΩ).
Αλλά είπε ότι αυτό που «χειροτερεύει τα πράγματα» είναι το γεγονός ότι η κυβέρνηση Obama φαίνεται να εγκαταλείπει την υποστήριξή του στο εβραϊκό έθνος από τότε που το Ισραήλ ανακοίνωσε τα σχέδιά του για ανέγερση κατοικιών στην αμφισβητούμενη περιοχή της ανατολικής Ιερουσαλήμ τον περασμένο Μάρτιο.
«Η Ουάσιγκτον έχει κατασκευάσει μια κρίση με το Ισραήλ πάνω από την οικοδόμηση σπιτιών για τον εβραϊκό λαό σε εβραϊκές συνοικίες στην Ιερουσαλήμ, κάτι που καμία άλλη αμερικανική κυβέρνηση δεν έχει κάνει", είπε ο Hagee σε μήνυμά του σε βίντεο πριν από την εκδήλωση. "Τώρα γίνεται λόγος ότι η κυβέρνηση θα επιβάλει μια συμφωνία ειρήνης μεταξύ των μερών είτε οι Ισραηλινοί πιστεύουν είτε δεν πιστεύουν ότι η ασφάλειά τους είναι εγγυημένη. Στα 30 μου χρόνια, ως σιωνιστής ποτέ δεν υπήρξε πιο κρίσιμη ώρα για το Ισραήλ από ό, τι τώρα».
Τα μέλη των εκκλησιών που συμμετείχαν κλήθηκαν να υπογράψουν μια υπόσχεση που θα αναρτηθεί στο διαδικτυακό τόπο του CUFI. Η δήλωση επιβεβαιώνει ότι ο εβραϊκός λαός έχει δικαίωμα να ζήσει στην αρχαία γη του Ισραήλ, ότι το Ισραήλ έχει το δικαίωμα να αμυνθεί κατά των τρομοκρατικών ενεργειών, και ότι οι Χριστιανοί θα μιλήσουν εξ ονόματος του Ισραήλ "όπου και όποτε χρειαστεί, έως ότου σταματήσουν οι επιθέσεις και ζήσουν τελικά σε συνθήκες ειρήνης και ασφάλειας με τους γείτονές τους".
Η κυριακάτικη εκδήλωση αποτελεί μέρος της σειράς εκδηλώσεων με την ονομασία ‘A Night to Honor Israel’, (‘Μια νύχτα για να τιμήσουμε το Ισραήλ’) που διοργανώνουν οι εκκλησίες όλο το χρόνο. Μέχρι στιγμής, 146 τέτοιες εκδηλώσεις έχουν πραγματοποιηθεί σε εθνικό επίπεδο.
"Το CUFI είναι μόλις 4 ετών, αλλά από την ίδρυσή μας, έχουμε δει ότι οι Χριστιανοί σε όλη την χώρα και σε όλο τον κόσμο είναι πρόθυμοι να μάθουν και να ενεργήσουν σχετικά με τις βιβλικές και ιστορικές εντολές για τον χριστιανικό σιωνισμό», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής του CUFI. David Brog.
"Το Ισραήλ χρειάζεται υποστήριξη τώρα περισσότερο από ποτέ," πρόσθεσε ο Brog. «Είμαι πολύ περήφανος που το CUFI παίζει έναν ολοένα αυξανόμενο ρόλο προς την κατεύθυνση αυτή."
Το CUFI θα φιλοξενήσει μια σύνοδο κορυφής στην Ουάσινγκτον, DC, από 20 έως 22 Ιουλίου, με στόχο την άσκηση πίεσης στα μέλη του Κογκρέσου προκειμένου να σταθούν υπέρ του Ισραήλ και να παροτρύνουν την κυβέρνηση Obama για τη διατήρηση της ιστορικής υποστήριξης των Ηνωμένων Πολιτειών προς το εβραϊκό έθνος.


 Δείτε τα παρακάτω βίντεο του Σιωνιστή Hagge -
Εδώ απειλεί ότι ο Θεός θα εκδικηθεί την Αμερική εάν δεν υπερασπιστεί το Ισραήλ, αφήνοντας (ο Θεός) ελεύθερους όλους τους τρομοκράτες να ξεσπάσουν στην Αμερική και να κάνουν ένα λουτρό αίματος!

Εδώ ο Hagge προκειμένου να υπερασπιστεί τους Εβραίους ξεφεύγει τελείως! Λέει ότι κακώς κατηγορούν τους Εβραίους ότι απέρριψαν τον Μεσσία (Χριστό) και τον σταύρωσαν, αφού ο Χριστός δεν είπε ποτέ ότι είναι ο Μεσσίας (!!!) άρα δεν φταίνε σε τίποτα!



Ο φιλελεύθερος εβραίος δημοσιογράφος Max Blumenthal, επισκέπτεται την σύναξη του Hagge το 2007, όπου αρχίζει τις ερωτήσεις και κάποια στιγμή γίνεται ‘ενοχλητικός’ και στο τέλος τον διώχνουν!



Ο Alex Jones επιτίθεται στον Hagge που αρνείται τον Χριστό ως Μεσσία και θέλει να μας κάνει εμάς τους ‘κακούς’ να λέμε «Ζήτω το Ισραήλ!». Στην συνέχεια τον μιμείται φοβερά «κάθε φορά που ένα παλαιστίνιο παιδί σκοτώνεται νικιέται ο διάβολος!»…



-- Μία σοβαρή χριστιανική φωνή αντίδρασης κατά του ‘Χριστιανικού Σιωνισμού’ είναι το φιλμ ‘With God on Our Side’ (2010) (‘Με το Θεό με το μέρος μας’). Η ταινία αυτή ρίχνει μια ματιά στην ‘θεολογία’ του χριστιανικού σιωνισμού, η οποία διδάσκει ότι, επειδή οι Εβραίοι είναι ο εκλεκτός λαός του Θεού, τους έχει παραδοθεί , ‘ελέω Θεού’ η γη του Ισραήλ. Πτυχές αυτού του συστήματος πεποιθήσεων έχει οδηγήσει ορισμένους χριστιανούς της Δύσης να δίνουν μία άκριτη υποστήριξη στην πολιτική της κυβέρνησης του Ισραήλ, ακόμη και όταν αυτή προσφέρει ξεκάθαρα προνόμια στους Εβραίους σε βάρος των Παλαιστινίων, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα μία μεγάλη ταλαιπωρία σε μουσουλμάνους και χριστιανούς Παλαιστίνιους και μία απειλή για την ασφάλεια του Ισραήλ στο σύνολό του.
Αυτή η ταινία δείχνει ότι υπάρχει μια βιβλική εναλλακτική λύση για τους Χριστιανούς που θέλουν να αγαπούν και να υποστηρίξουν το λαό του Ισραήλ, μια ‘άλλη’ θεολογία που δεν ευνοεί μια ομάδα ανθρώπων έναντι μίας άλλης, αλλά αντίθετα προωθεί την ειρήνη και τη συμφιλίωση μεταξύ των Ισραηλινών και των Παλαιστινίων. "

Ο Σβαρτσενέγκερ στο Bohemian Grove.

Βότκα 'Καμπάλα' με μωρά χριστιανών!


Μοιάζει με κακόγουστη φάρσα, αλλά η περίεργη είδηση που έρχεται από την Ρωσία είναι αληθινή. Βότκα «Καμπάλα» «με μωρά χριστιανών» (!!!) και απ’ότι φαίνεται η Madonna, η Britney Spears, η Jennifer Aniston, η Demi Moore, o Beckham, ο… Τζώρτζογλου και τόσοι άλλοι ‘stars’ που δηλώνουν οπαδοί της Καμπάλα, αυτής της μορφής του εβραϊκού μυστικισμού, βρήκαν το ποτό τους...

Την είδηση την έλαβα από φίλο του ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ. Την βρήκε σε ρουμάνικη ιστοσελίδα ΕΔΩ την μετάφρασε πρόχειρα και μου την έστειλε.
Επειδή μου έκανε μεγάλη εντύπωση, έψαξα την βρήκα και στα αγγλικά ΕΔΩ έκανα και εγώ μια μετάφραση και ιδού!

Πριν από λίγο καιρό η εταιρεία «Πρωτόκολλα EZ» (το όνομα είναι “EZ Protocols”, δηλαδή ‘Elders of Zion Protocols’ που καθημάς έχει μεταφραστεί ως γνωστόν σε ‘Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών!’) λάνσαρε μία νέα βότκα με το όνομα «βότκα Kabbalah - με χριστιανικά βρέφη" - η οποία πήρε και βραβείο ποιότητας στη ρωσική αγορά.
Η βότκα έχει μία ‘ευγενική’ γεύση σιταριού. Ειδικό νερό, εμπλουτισμένο με ιόντα αργυρού, χρυσού και πλατίνας μαζί με ένα μπουκάλι με πολύ μοντέρνο σχεδιασμό.
Ως σήμερα, κάθε μπουκάλι έχει μία τυχαία φράση από το Torah και ένα μοναδικό χειροποίητο εσωτερικό βρέφος, το οποίο είναι κατασκευασμένο από ενισχυμένο γυαλί. (Το μωρό είναι μία αναφορά στην γνωστή στους Καθολικούς ιστορία της δολοφονίας και αφαίμαξης του ηλικίας 3 ετών Simon of Trent από τους Ιουδαίους, στην Ιταλία το 1475, περιστατικό που οδήγησε σε πογκρομ κατά των Ιουδαίων).

Το ποτό στοχεύει στους ‘ισχυρούς’ και με αυτοπεποίθηση άνδρες από τα ανώτερα στρώματα της κοινωνίας, οι οποίοι γνωρίζουν
ακριβώς ποια είναι η φύση της κρατικής εξουσίας στη Ρωσία.
Μια διαφημιστική εκστρατεία ξεκίνησε μέσω διανομής καρτών ενός κλειστού club, όπου δεν υπάρχει αναφορά σε ονόματα (ανωνυμία) και με λαθραίες προπωλήσεις σε on line δημοπρασίες.
Μόνο την πρώτη ημέρα πώλησης, η βότκα κατάφερε να πουλήσει περισσότερα από 13.000 πεντάλιτρα μπουκάλια, κάτι το οποίο θεωρείται ρεκόρ όλων των εποχών για μία μάρκα μιας συγκεκριμένης κατηγορίας.
Μια συνήθης περίπτωση της βότκας "Kabbalah" περιέχει 10 φιάλες με διαφορετικά είδη βότκας, με τυχαία επιλογή τους, μαζί με 10 ‘sefirot’ (‘εκφράσεις’) της Καμπάλα. Η επιλογή του χρώματος της φιάλης και το απόσπασμα από την Τορά γραμμένο στο πίσω μέρος μπουκάλι είναι επίσης τυχαία.
Τα γυάλινα ειδώλια επαναλαμβάνονται σπάνια, όχι πάνω από 3 φορές, και αυτό το χαρακτηριστικό πιθανότατα συμβολίζει τους τρεις τρόπους που η Καμπάλα ανακατεύει και τοποθετεί τα κείμενα της Τορά. Λαμβάνοντας υπόψη τη συνολική παραγωγή, ο αριθμός των ειδωλίων πρέπει να είναι τεράστιος.
Ήδη έχουν δημιουργηθεί αρκετές ιδιωτικές συλλογές έργων τέχνης αυτής της βότκας στη Ρωσία.
Ακόμη και ένα είδος μαύρης αγοράς έχει προκύψει σχετικά με την πώληση γυάλινων βρεφών.
Η φράση "απαγωγή γυαλιού" δεν είναι σπάνιο φαινόμενο στον κίτρινο Τύπο σήμερα.
Σε απάντηση στις επίμονες φήμες και ένα κύμα από μηνύσεις από οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η εταιρεία ‘EZ protocols’ ήδη έσπευσε να δηλώσει ότι κατά την παραγωγή του ποτού κανένα παιδί δεν υπέφερε.
Η συνταγή για αυτό το είδος της βότκας θεωρούνταν, χαμένο. Στην περεστρόικα, διαπιστώθηκε ότι η τεχνολογία παραγωγής έφυγε μυστικά από τη Ρωσία το 1922 από Nikolai Berdeaiev, με το λεγόμενο «φιλοσοφικό βαπόρι». Περαιτέρω, με τη βοήθεια του Oswald Spengler και της Θεοσοφικής Εταιρείας της Έλενας Blavatski η Συνταγή της βότκας "Καμπάλα" έφτασε στον Nikolai Rerih, ο οποίος την παρέδωσε τελικά σε ένα aşram (τύπος βουδιστικής κοινότητας) των Ιμαλαΐων, όπου κρατήθηκε μέχρι πρόσφατα.




πηγη:κοκκινος ουρανος

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Οι Αντιστροφές στην Εκπαίδευση

Μετά τα σχολεία, τα πανεπιστήμια υποβαθμίζονται με τη σειρά τους, γίνονται πάρκινγκ.
ΑΕΙ και ΤΕΙ χρησιμεύουν για να ανεβάζουν την ηλικία ένταξης στην ενεργό απασχόληση
αναστέλλοντας την ανεργία. Οφείλουν να εφοδιάσουν τη νεολαία με γνώσεις
τυποποιημένες, αποσπασματικές, επιφανειακές. Με συνταγές.
Β. Αγγελόπουλος «Ελευθεροτυπία» 23-9-2003

«Εξέλιπαν τα ανήσυχα πνεύματα από το ελληνικό Πανεπιστήμιο. Το καθυπόταξε στο Λύκειο
η παπαγαλία, διαπίστωσε με έκδηλη απογοήτευση ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας,
κ. Θ. Βερέμης……στράφηκε εναντίον του Πανεπιστημίου των "φρονίμων", που εκπαιδεύτηκαν
να μην έχουν άποψη και να επαναλαμβάνουν τις απόψεις που έχουν διατυπώσει άλλοι.
"Μας έρχονται οι φρόνιμοι, αυτοί που καθυπόταξαν το πνεύμα τους στην παπαγαλία..
Το σημερινό σύστημα διώχνει τους 'άτακτους' μαθητές που μπορούν να συνεισφέρουν
με την πρωτοτυπία του πνεύματός τους. Βλέπεις τους 'κακούς' μαθητές και πετάνε
σπίθες", διότι, όπως εξήγησε, δεν έβαλαν το μυαλό τους στις μυλόπετρες».
Γιούλη Μανώλη «Ελεύθερος Τύπος»

«Tο μόνο πράγμα που παρεμποδίζει τη μάθησή μου είναι η εκπαίδευσή μου. Παιδεία
είναι αυτό που μένει όταν ξεχάσεις όλα όσα έχεις μάθει στο σχολείο».
Albert Einstein

Η σημερινή ανάπτυξη της τεχνολογίας δίνει τη δυνατότητα:

- Αναβάθμισης του ρόλου των εργαζόμενων απελευθερώνοντάς τους από την εξαρτημένη μονοδιάστατη μηχανιστική εργασία-δουλειά-δουλεία, και

- Επαναπροσδιορισμού της εκπαίδευσης και ανάδειξης του αρχικού της στόχου ως μέσου μόρφωσης και εξέλιξης του ανθρώπου.

Οι παραπάνω δυνατότητες όχι μόνον δεν υλοποιήθηκαν αλλά, αντιθέτως, εντάθηκε και συνεχίζει να εντείνεται το επί σειράν ετών μεθοδευόμενο μονοδιάστατο των σπουδών στο στόχο της διασύνδεσης σπουδών και αγορών, μια ακόμη αντιστροφή της σημερινής εποχής, ο άνθρωπος να τίθεται στην υπηρεσία των αγορών τις οποίες υποτίθεται ότι δημιούργησε για να τον υπηρετήσουν.

Αντιστροφή η οποία συμπορεύεται με τη δίδυμή της αντιστροφή η τεχνολογική πρόοδος αντί για την απελευθέρωση του χρόνου των ανθρώπων και την αναβάθμιση της ζωής, να οδηγεί στην εντατικοποίηση της εργασίας μερικούς και στην ανεργία τους λοιπούς.
Οι καταλυτικές συνέπειες αυτής της αντιστροφής στην εκπαίδευση έχουν γίνει αντικείμενο αρκετών άρθρων και βιβλίων με δυσοίωνες προβλέψεις για το μέλλον της κοινωνίας.

Ο καθηγητής στο Μονπελιέ Ζαν Κλωντ Μισεά στο βιβλίο του με τίτλο: «Η Εκπαίδευση της Αμάθειας» που κυκλοφόρησε στα ελληνικά εντοπίζει ότι:

- Η παρακμή της κριτικής σκέψης δεν είναι κάποια αποτυχία των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων αλλά πρωταρχικός στόχος τους Διερωτάται:
- Γιατί μεταφέρθηκαν στην Ευρώπη οι παιδαγωγικές μέθοδοι των δημόσιων σχολείων της Αμερικής που τα είχαν οδηγήσει, και το γνώριζαν ολοι, στο χείλος της καταστροφής και αποκαλύπτει ότι η μέθοδος «Δες και Πες» (Look and Say) ήταν μέθοδος για κωφάλαλους που υιοθετήθηκε σε σχολεία μη κωφάλαλων.
Και καταλήγει:
- «Όταν οι οικολόγοι θέτουν το αγωνιώδες ερώτημα ποιον κόσμο θα αφήσουμε στα παιδιά μας παραλείπουν να θέσουν ένα άλλο βασικό ερώτημα: Σε ποια παιδιά θα αφήσουμε τον κόσμο

Η παραπάνω αντιστροφή καταδεικνύεται συνεχώς από την διεθνή ειδησεογραφία.

Τα σχολεία και τα πανεπιστήμια αντί για φυτώρια αυτόνομων υπεύθυνων ανθρώπων μεταλλάσσονται συνεχώς σε στρατόπεδα δημιουργίας υποταγμένων ενήλικων, βλ.
Σκηνές από τις Σπουδές και Η Χαμένη Απόλαυση και τα Στρατόπεδα της Εκπαίδευσης

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στην Daily Express ο διευθυντής του μεγαλύτερου λυκείου στο Nagpur της Ινδίας, γνωστό ως Mahatma Gandhi Centennial Sindhu High School ανακοίνωσε ότι στο κολλέγιο έχουν εγκατασταθεί 250 κάμερες παρακολούθησης.

Με υπερηφάνεια διευκρίνησε ότι υπαρχουν παντού: στις αίθουσες, στους διαδρόμους, στις σκάλες, στις τουαλέτες, στους περιβόλους, στα δωμάτια του προσωπικού, κ.α.

Παρόμοιες κάμερες παρακολούθησης λειτουργούν ήδη σε σχολεία σε Αμερική και Μεγάλη Βρετανία.Οι κάμερες αποτελούν συνέχεια των σύγχρονων κοινοτικών νομοθετημάτων για την Παιδεία.
Όπως αναφέρει ο πανεπιστημιακός Β. Αγγελόπουλος σε άρθρο του στην «Ελευθεροτυπία»( 23-9-2003 ) με τίτλο «Γιατί απεργούμε;»:

«Λέξη - κλειδί για το τι μας επιφυλάσσουν, η τυποποίηση, η οποία συνήθως συνοδεύει στα κοινοτικά κείμενα τις λέξεις "διασφάλιση ποιότητας" (κι ας απουσιάζει από τον τίτλο αυτού του νομοσχεδίου – γιατί άραγε;). Τυποποίηση γνώσεων, τυποποίηση επιστημονικών κλάδων, τυποποίηση αποφοίτων.
Η τυποποίηση στην εκπαίδευση, κι όχι μόνο την ανώτατη, έχει κι άλλο όνομα, πιο τσέχικο, λιγότερο εύηχο: ρομποτοποίηση. Προς αυτή την κατεύθυνση, το δικό μας εκπαιδευτικό σύστημα έχει αρκετά προχωρήσει. Εδώ και δεκαετίες, η κοινωνία μας δε δίνει πια αξία στην ίδια τη γνώση, αλλά στο δίπλωμα που την πιστοποιεί.
Δεν θεωρούνται οι εξετάσεις εργαλείο της μάθησης αλλά βασικός της στόχος.
Γιαυτό και το κλείσιμο των πανεπιστημίων ενοχλεί περισσότερο σε εξεταστική περίοδο παρά σε περίοδο παραδόσεων.
Δεν ενδιαφέρει να μορφώσουμε άτομα με κρίση (παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις κάθε γιορτή και σχόλη) αλλά άτομα με ικανότητα να εκτελούν πιστά οδηγίες.
Ποσοτικοποιούνται τα πάντα - καθετί πρέπει να αποτιμηθεί σε βαθμούς, κι οι βαθμοί σε μέσους όρους:Δεν είναι ο άνθρωπος μονοδιάστατο ον;
Και για να διασφαλίσουμε την αντικειμενικότητα της βαθμολογίας προσφεύγουμε αποκλειστικά στην αποστήθιση. Έτσι κι αλλιώς δεν έχουμε και πολύ εμπιστοσύνη στους βαθμολογητές, γιαυτό κι οι ερωτήσεις με προεπιλεγμένες τυποποιημένες απαντήσεις κερδίζουν έδαφος: υπάρχει κίνδυνος ο εξεταζόμενος να απαντήσει με δικά του λόγια!
Η Παιδεία δεν καλείται πια να μορφώσει πολίτες αλλά υπηκόους, εκτελεστικά όργανα, ρομπότ. Μετά τα σχολεία, τα πανεπιστήμια υποβαθμίζονται με τη σειρά τους, γίνονται πάρκινγκ. ΑΕΙ και ΤΕΙ χρησιμεύουν για να ανεβάζουν την ηλικία ένταξης στην ενεργό απασχόληση αναστέλλοντας την ανεργία.
Οφείλουν να εφοδιάσουν τη νεολαία με γνώσεις τυποποιημένες, αποσπασματικές, επιφανειακές. Με συνταγές"


Η Σχολή της Ζωής και τα Φροντιστήρια
Όπως ο θεσμός των φροντιστηρίων έχει υποκαταστήσει, εν πολλοίς, το θεσμό των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, με τον ίδιο τρόπο τα εκπαιδευτικά ιδρύματα στο ρόλο τους ως φροντιστήρια-θερμοκήπια της μίας Σχολής της ζωής την έχουν υποκαταστήσει με διαφαινόμενη την πλήρη απαξίωσή της, όπως προκύπτει από τον συνεχώς ενισχυόμενο θεσμό της δια βίου εκπαίδευσης και τον συναφή θεσμό των συνεχών μεταπτυχιακών σπουδών.

Είναι αξιοπρόσεκτο ότι, όπως όσο φθίνει η ποιότητα των τροφίμων και των εμπορευμάτων γενικά τόσον πιο προσεγμένα και εντυπωσιακά γίνονται τα περιτυλίγματά τους,
έτσι και καταστάσεις και προγράμματα υποβάθμισης της ανθρώπινης ζωής πλασσάρονται με εντυπωσιακούς, προοδευτικούς επιστημονικοφανείς τίτλους.

Στο βιβλίο του με τίτλο «Καταφύγιο σε έναν Άκαρδο Κόσμο» αποσπάσματα από το οποίο δίνονται στην ιστοσελίδα http://www.cooperative/ individualism.org ο Christofer Lash ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα πιο οξυδερκή πνεύματα του αιώνα μας, περιγράφει τις διαδοχικές μεθοδεύσεις που προηγήθηκαν και οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση απαξίωσης της ανθρώπινης ζωής:

"Η ιστορία της κοινωνίας είναι η ιστορία επιβολής κοινωνικού ελέγχου σε δραστηριότητες που κάποτε ασκούσαν τα άτομα ή οι οικογένειες.
Στο πρώτο στάδιο της βιομηχανικής επανάστασης οι καπιταλιστές άρπαξαν την ιδιωτική παραγωγή των αγαθών και την έθεσαν υπό την επιτήρησή τους στα εργοστάσια,
Στη συνέχεια :ως μανατζερς, ιδιοποιήθηκαν τις δεξιότητες και γνώσεις των ανθρώπων θέτοντάς τα υπό τον έλεγχό τους.. Ως γιατροί, ψυχίατροι, δάσκαλοι, ειδικοί επαγγελματικού προσανατολισμού επέκτειναν τον έλεγχό τους και στην ιδιωτική ζωή των ανθρώπων, 'Αλλοι ειδικοί αφαίρεσαν από την οικογένεια την ανατροφή των παιδιών και την επόπτευαν αυτοί"
.

πηγη: Αγης Γηος

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Οι λομπίστες της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας «Τούρκων» Δυτικής Θράκης (ABTTF) ξεκινούν το έργο τους

Άξια και αποτελεσματικά φαίνεται να αξιοποιούν τα μέλη της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας «Τούρκων» Δυτικής Θράκης (ABTTF) το χρόνο τους. Η ABTTF πρόκειται για μία οργάνωση που δημιουργήθηκε με αντικείμενο την προάσπιση των δικαιωμάτων και των συμφερόντων των «Τούρκων» της δυτικής Θράκης όπως συνηθίζουν να ισχυρίζονται τα μέλη της.
Έτσι όταν το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών και ο πρωθυπουργός της χώρας προσπαθούν να βελτιώσουν τις σχέσεις μεταξύ της Ελλάδας και της Τουρκίας μέσω συνεχόμενων κύκλων επαφών και επισκέψεις καλής θέλησης, οι υποστηριζόμενοι από την Άγκυρα εργάζονται ασταμάτητα για την σωστή ενημέρωση των Ευρωπαίων εταίρων μας όσον αφορά τα προβλήματα της «Τουρκικής» μειονότητας στη Θράκη.
Έτσι την περίοδο που ο νύν Έλληνας ΥΠΕΞ συνέτρωγε με τον Τούρκο ομόλογο του στη Ρόδο, οι κύριοι Χαλίτ Χαμπίμπογλου (Πρόεδρος), Οζκάν Ρεσίτ (Γενικός Γραμματέας), Ενγκίν Σογιλμάζ (υπεύθυνος Διεθνών Σχέσεων), παρέλαβαν στις Βρυξέλλες τις κάρτες διαπίστευσης τους με τις οποίες κατά την περίοδο Μάιος 2010-Μαίος 2011 θα μπορούνε, χωρίς κανένα εμπόδιο, να εισέρχονται ελεύθερα στα κτίρια και στις εκδηλώσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες, στο Στρασβούργο και στο Λουξεμβούργο.
Image
Αξιοποιώντας αυτή τη δυνατότητα τα μέλη της ABTTF θα εισέρχονται πλέον στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο όπως οι ευρωβουλευτές, οι δημοσιογράφοι και οι λομπίστες και θα μπορούν να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις αυτού. Όλα αυτά για να μην νομίζουμε ότι οι Τούρκοι γείτονες μας μένουν μόνο στις συζητήσεις με εμάς, στα πλαίσια του καλού κλίματος γειτονίας που ετσιθελικά κάποιοι και από τις δύο πλευρές του Αιγαίου θέλουν να επιβάλουν στον ελληνικό λαό, παραγνωρίζοντας όμως ότι τίποτα μα απολύτως τίποτα δεν έχει αλλάξει στην αναθεωρητική και επιθετική πολιτικής της Άγκυρας.
Μετά από αυτή την εξέλιξη θα βρεθούμε στην κωμικοτραγική θέση από την μία να συζητούμε με την Τουρκία για την υποτιθέμενη εδραίωση του καλού κλίματος στις σχέσεις των δύο χωρών, να προωθούμε την ενταξιακή πορεία της Τουρκίας στην ΕΕ και την ίδια στιγμή η ABTTF να προπαγανδίζει τις θέσεις της Τουρκίας για τη ελληνική Θράκη στην Ε.Ε προωθώντας την εικόνα της Ελλάδας ως του κακού δαίμονα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ευρώπη.
Φυσικά αυτή η κατάσταση θα οδηγήσει την Ελλάδα σε περισσότερες υποχωρήσεις όχι απέναντι στην μειονότητα, αλλά στους πράκτορες της Άγκυρας στην Θράκη και την ουσιαστική αποδυνάμωση της ελληνικής πολιτείας στην περιοχή σε συνδυασμό με τις εξελίξεις που θα φέρει σε βάθος χρόνου η διοικητική μεταρρύθμιση του Καλλικράτη με την ισχυροποίηση των Περιφερειαρχών σε σχέση με την κεντρική Διοίκηση.


 defencenet.gr

Διαβάστε επίσης...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...