Πέμπτη, 15 Ιουλίου 2010

“Το Φως” του Α. Ανδρόνικου

Posted by Ion Maggos1
Το μικροσκοπικό προπολεμικό περιοδικό “Το Φως” του Α.Ι.Ανδρόνικου είναι σαφώς ένα άγνωστο έντυπο. Ο Α.Ι.Ανδρόνικος ήταν γιατρός και είχε την “τύχη” να βρεθεί στην καρδιά της Οκτωβριανής επαναστάσεως. Τέκτων ο ίδιος έπαθε την πλάκα της ζωής του όταν διεπίστωσε ότι η διεθνής κοινότητα των Τεκτόνων έκανε την πάπια ως προς τα τεκταινόμενα στην Ρωσία εκείνη την εποχή, ήταν κάτι που δεν το χωρούσε το μυαλό του. Έπαθε όμως ακόμη μεγαλύτερη πλάκα όταν διεπίστωσε, ότι οι χαμηλόβαθμοι Τέκτονες, όπως ο ίδιος, κυνηγιόνταν και δολοφονούνταν. Εκτός από συγκεκριμένα τάγματα τα οποία είχαν βάση τα υπόγεια του Μουσείου του Αλεξάνδρου του Τρίτου. Ο ίδιος κινδύνευσε πολύ από το κυνηγητό και κατάφερε κακήν κακώς να διαφύγει μέσω του Σινικού Τείχους και να φθάσει στην Ελλάδα. Τότε άρχισε να ψάχνει μανιωδώς τις ανατρεπτικές και αναρχικές οργανώσεις οι οποίες εκφράζονταν μέσω ανωτέρων μυστικών εταιρειών. Για παράδειγμα ήταν το πρώτο Ελληνικό έντυπο που αναφέρθηκε στους Ιλλουμινάτι, στους Καρμπονάρους κλπ (Αι σημαίαι του Αδου προελαύνουν) κλπ. Η ιστορία του είναι πολύ ενδιαφέρουσα αλλά δεν θα αναφερθούμε εδώ σε αυτό το μικρό αφιέρωμα.
Το ενδιαφέρον ήταν το κλασσικό εξώφυλλο που ήταν το ίδιο σε όλα τα τεύχη. Είχε έναν χάρτη που είχε δημοσιευθεί το 1890, επαναλαμβάνω το 1890. Ο χάρτης αυτός είχε δημοσιευθεί Λονδίνο από την επιθεώρηση “Αλήθεια” του Ερρίκου Λουσέρ εκδότου της επιθεωρήσεως. Παρουσιάζει όλες τις χώρες δημοκρατίες ενώ τότε ήταν όλες βασιλείες. Επίσης τον Κάιζερ (τίτλος του αυτοκράτορα της Γερμανίας) ντυμένο με πολιτικά ρούχα να κρατάει μια βαλίτσα που γράφει “Κάιζερ επιβάτης για το Λονδίνο” όπως και έγινε. Επίσης αν προσέξετε την Γερμανία θα δείτε ότι είναι διηρημένη σε Ανατολική και Δυτική. Και όλοι οι λαοί της Ευρώπης να δουλεύουν σε ένα εργοτάξιο με τον Δημοκρατικό σκούφο της Γαλλικής Επαναστάσεως. Τώρα τίνος είναι αυτό το Πανευρωπαϊκό εργοτάξιο, βρείτε το μόνοι σας.
Το καταπληκτικό για την Ελλάδα είναι σε κομμάτι του χάρτου που δεν φαίνεται στο εξώφυλλο. Οι περισσότερες Βαλκανικές χώρες είναι ενωμένες : Σερβία, Αλβανία, σημερινά Σκόπια , Ευρωπαϊκή Τουρκία κλπ σε ένα κράτος που ονομάζεται Βαλκανική Δημοκρατία με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη.
Μπορείτε μόνοι σας αν θέλετε, να ερευνήσετε και αφ ενός να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα, αφ ετέρου να βρείτε τον υπόλοιπο χάρτη που δείχνει και την Ελλάδα. Μην ξεχνάτε πως ο Α. Ανδρόνικος ζούσε και εργαζόταν στην Ελλάδα.
Από εκεί και έπειτα τα συμπεράσματα είναι δικά σας, θυμηθείτε ότι ο χάρτης είναι του 1890 !!!!! Αν νομίζετε ότι ρυθμίζετε την Ιστορία με την ψήφο σας και τους αγώνες σας, ξανασκεφτείτε διπλά, μήπως είστε πολύ γελασμένοι ???
2

3
4

5

6

Τρίτη, 13 Ιουλίου 2010

“Αντιεξουσιαστικές” σχέσεις με αλβανικά καρτέλ ναρκωτικών


Επτά άτομα που θεωρούνταν ύποπτοι για τους τρεις θανάτους στην τράπεζα Marfin συνελήφθησαν αλλά για 156 κιλά κάνναβης. Και οι 7 εντάσσονται στον αντιεξουσιαστικό χώρο. Τους παρακολουθούσαν και τους «άκουγαν» ως ύποπτους για την δολοφονική επίθεση στο υποκατάστημα της MARFIN στις 5 Μαΐου, όπου είχαν χάσει τη ζωή τους τρεις υπάλληλοι μεταξύ των οποίων και μία έγκυος γυναίκα, υποστηρίζουν πηγές της ΕΛ.ΑΣ, ωστόσο τους προέκυψε η μεταφορά 156 κιλών κάνναβης.
Και οι 7 συλληφθέντες, πέντε Έλληνες, ένας Γάλλος και μία Ρουμάνα, εντάσσονται από την αστυνομία στον αντιεξουσιαστικό χώρο με δύο από αυτούς να έχουν συλληφθεί για επεισόδια και καταστροφές, ενώ ένας ακόμη έχει δεκάδες προσαγωγές κατά τη διάρκεια επεισοδίων στην Αθήνα.
Ανάμεσα στους συλληφθέντες, είναι ένας 40χρονος από τη Σπάρτη, οι δύο γιοι του, ηλικίας 23 και 20 χρόνων, εκ των οποίων ο πρώτος έχει συλληφθεί για συμμετοχή σε επεισόδια. Αντίστοιχη σύλληψη έχει και ο 27χρονος Γάλλος, ενώ ιδιαίτερο αστυνομικό ενδιαφέρον επιδεικνύεται για έναν 19χρονο Έλληνα, που διαμένει στον Αγ. Δημήτριο και έχει δεκάδες προσαγωγές από επεισόδια, με τους αστυνομικούς να τον θέλουν να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε καταστροφικές και εμπρηστικές επιθέσεις αντιεξουσιαστικού χαρακτήρα.
Συνελήφθησαν επίσης μία 19χρονη Ελληνίδα, μία 29χρονη Ρουμάνα, ενώ αναζητείται ένας ακόμη Αλβανός συνεργός τους. Οι συλλήψεις έγιναν από αστυνομικούς της Κρατικής Ασφάλειας στη Φυλή και την Αθήνα, με τους συλληφθέντες να αντιμετωπίζουν κατηγορίες για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, παραβάσεις του νόμου περί ναρκωτικών όπως και περί φωτοβολίδων και βεγγαλικών.
Στις 3 Ιουλίου μέλος της οργάνωσης οδηγώντας αυτοκίνητο ταξίδευσε στα Ιωάννινα και παρέλαβε 150 αυτοσχέδιες πλαστικοποιημένες συσκευασίες που περιείχαν ακατέργαστη κάνναβη συνολικού βάρους 156 κιλών, με σκοπό να τα μεταφέρει στην Αθήνα.
Το πρωί της επόμενης μέρας στη Φυλή Αττικής εντοπίστηκαν τρία ακόμη μέλη της σπείρας να κατέχουν μέσα στο αυτοκίνητο την μεγάλη ποσότητα κάνναβης. Στη κατοχή τους καθώς και σε οικίες στη Σπάρτη και στην Αθήνα βρέθηκαν και κατασχέθηκαν επίσης: 3.948 ευρώ, δύο αυτοκίνητα, 10 κινητά τηλέφωνα, 35 κροτίδες, μία αντιασφυξιογόνος μάσκα, 8 γάντια, μία θήκη πιστολίου και ένα μεταλλικό σφυρί. Οι συλληφθέντες με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους οδηγήθηκαν προχθές στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών.

Πέρασε το ν/σ για τον Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη αλλά αναζητείται ο αγωγός...






ImageΟ αγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολςη δείχνει πρακτικά να έχει ναυαγήσει (η Ρωσία αναμένει την επίσημη ενημέρωση από την Βουλγαρία), αλλά είτε για λόγους εντυπωσιασμού είτε για λόγους που έχουν σχέση με το να δείξουμε ότι δεν έχουμε καμία ευθύνη γιατο ναυάγιο, το υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε σήμερα το νομοσχέδιο που ρυθμίζει τα θέματα των απαλλοτριώσεων και των αποζημιώσεων για τους ιδιοκτήτες. Το νομοσχέδιο προβλέπει αποζημίωση ίση με το 25% της εμπορικής αξίας των ακινήτων κατά μήκος της διαδρομής του αγωγού, τους περιορισμούς που επιβάλλονται στη δόμηση και την εκμετάλλευση.

Οι βασικές διατάξεις του νομοσχεδίου προβλέπουν τα εξής:

- Υποχρεώσεις ιδιοκτητών ακινήτων: Οι ιδιοκτήτες ή κάτοχοι εκτάσεων, από τις οποίες θα διέλθει ο αγωγός, υποχρεούνται να επιτρέπουν στα ακίνητά τους την εκτέλεση εργασιών που είναι αναγκαίες για την κατασκευή, εγκατάσταση, λειτουργία και συντήρηση του αγωγού.

- Περιορισμοί δόμησης: Ορίζονται συγκεκριμένες ζώνες ορισμένου πλάτους 5 μέτρων, δεξιά και αριστερά από τον άξονα του αγωγού και από το καλώδιο καθοδικής, εντός των οποίων απαγορεύεται η εκτέλεση ορισμένων εργασιών από τους ιδιοκτήτες, όπως ανόρυξη φρεάτων, φύτευση δένδρων, καθώς και ζώνες εντός των οποίων απαγορεύεται κάθε είδους δόμηση. Για τους περιορισμούς αυτούς οι ιδιοκτήτες, ή κάτοχοι λαμβάνουν ως αντάλλαγμα το 25% της αγοραίας (εμπορικής) αξίας των εκτάσεων αυτών. Οι θιγόμενοι ιδιοκτήτες δικαιούνται να προσφύγουν στο αρμόδιο κατά τόπο Μονομελές Πρωτοδικείο.

- Περιπτώσεις που προκαλούνται ζημιές: Προβλέπεται η καταβολή στους δικαιούχους χρηματικής αποζημίωσης σε περίπτωση που προκαλούνται ζημίες σε ακίνητα, η οποία ορίζεται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας.

- Χρησιμοποίηση δημοτικών-κοινοτικών εκτάσεων: Παρέχεται στην εταιρεία η δυνατότητα να χρησιμοποιεί δημοτικές ή κοινοτικές εκτάσεις αναγκαίες για την κατασκευή του αγωγού, για τις οποίες ωστόσο πρέπει να καταβάλλει αποζημίωση.

- Παραχώρηση χρήσης Αιγιαλού, Παραλίας-Υποθαλάσσια έργα: Παρέχεται η δυνατότητα παραχώρησης, στην εταιρεία, με απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και ΥΠΕΚΑ, των δικαιωμάτων χρήσης τμημάτων αιγιαλού, παραλίας παρακείμενου θαλάσσιου χώρου και πυθμένα θάλασσας για την εγκατάσταση και λειτουργία του αγωγού και για την εκτέλεση κάθε είδους αναγκαίου έργου. Σε αντίθεση με το νομοσχέδιο της προηγούμενης Κυβέρνησης, πλέον προβλέπεται εύλογη αποζημίωση έναντι του δικαιώματος χρήσης.

- Χρήση Λιμένα: Παρέχεται επίσης η δυνατότητα παραχώρησης στην εταιρεία ορισμένων χώρων του λιμένα, αναγκαίων για τη λειτουργία και συντήρηση του αγωγού. Η παραχώρηση θα αποφασιστεί από τον φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης του λιμένα Αλεξανδρούπολης, μετά ωστόσο από τη σύμφωνη γνώμη του ΥΠΕΚΑ, του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού και του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας. Σε αντίθεση με το νομοσχέδιο της προηγούμενης Κυβέρνησης, αυτή η παραχώρηση θα γίνεται έναντι εύλογου ανταλλάγματος και για όσο χρονικό διάστημα ισχύει η Συμφωνία Διέλευσης μεταξύ της εταιρίας και της Ελληνικής Δημοκρατίας.

- Απαλλοτριώσεις: Το νομοσχέδιο προβλέπει ότι είναι δυνατή η αναγκαστική απαλλοτρίωση κάθε μορφής έκτασης, μόνο εάν θεωρηθεί αναγκαία, για την εκτέλεση του έργου. Η απαλλοτρίωση επιτρέπεται μόνο υπέρ του Δημοσίου και τη σχετική δαπάνη φέρει η εταιρεία. Οι θιγόμενοι ιδιοκτήτες δικαιούνται να ασκήσουν ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας αίτηση ακύρωσης της απαλλοτρίωσης.

Η Συμφωνία Διέλευσης θα καθορίσει θέματα, όπως τους όρους της διέλευσης, τα θέματα που έχουν σχέση με τη διαδρομή, εγκατάσταση και κατασκευή του αγωγού και των λοιπών αναγκαίων εγκαταστάσεων, την εκμετάλλευση, τη συντήρηση και τη λειτουργία του σε συνδυασμό με την προστασία του περιβάλλοντος.

Διαβάστε επίσης...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...