Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΘΑ ΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ...


Το μπλογκ ευχαρίστως αναδημοσιεύει (από τοπικό φύλλο των Αγράφων) το παρόν άρθρο επίλεκτου συνεργάτη του. Η διαφωνία μας όμως (δηλαδή η δική μας, του Θεόδοτου) είναι ότι αυτά που περιγράφει ο συντάκτης της επιστολής δεν είναι τυχαία. Εδώ και δεκαετίες, από το 1974 ουσιαστικά και, με ραγδαίους ρυθμούς, από το 1981 και μετά η Ελλάδα βάσει σχεδίου μετατρέπεται οικονομικώς σε Κρανίου Τόπο. Το πού πάει το πράγμα οι συνεργάτες του Θεόδοτου το έχουν πει εδώ και καιρό. Μέρος του προβλήματος, κατά συνέπεια, είναι και ακριβώς όσοι εξακολουθούν να πιστεύουνε πως αυτό το Κράτος είναι «ελληνικό», δηλαδή «δικό τους» και συνεχίζουν να βλέπουν τηλεόραση «για να ενημερωθούν», να διαβάζουν την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (τεύχος Α΄:Καθημερινή, τεύχος Β΄:Τα Νέα, τεύχος Γ΄: Το Βήμα, τεύχος Δ΄: Ελευθεροτυπία) και δεν θέλουν να καταλάβουν ότι η τηλεόραση και ο τύπος είναι βασικοί συντελεστές της αθλιότητας όπου έχουν περιέλθει.

                                                                                                                                                      Θεόδοτος



Γράφει ο Θωμάς Θεολόγης


Δεν χρειάζεται να σας θυμίσω τίνος είναι τα λόγια του τίτλου! Σε χειρόγραφό του ο Κύριλλος Λαυριώτης, καλόγερος, τον αποκαλεί «ο διεφθαρμένος την φρένα Ρήγας», για να ‘ναι αρεστός (o καλόγερος) στον Γρηγόριο Ε΄ που είχε αφορίσει την Επανάσταση!... Μετά τη μικρή αυτή εισαγωγή, εξηγούμαι γιατί ξεκίνησα με το Ρήγα. Τό ‘κανα επειδή βρίσκομαι σε παρόμοια μ’ αυτόν θέση! Γιατί και σήμερα υπάρχουν κατακτητές, παρ’ όλο που εμείς τους ψηφίσαμε (κάτι ξέρουν αυτοί που βάφτισαν «κάλπικο» ό,τι βγαίνει από την κάλπη)• βρίσκομαι, επομένως, στην ανάγκη να σας πω γιατί βρίσκομαι σε παρόμοια θέση μ’ αυτή του Ρήγα!


 Παρά τις ελκυστικές ευκαιρίες για επιτυχημένη σταδιοδρομία στην Ευρώπη, όπου εσπούδασα, ο πόνος για την πατρίδα -η νοσταλγία αν προτιμάτε- μ’ έκανε να επιστρέψω. Με τον ιδρώτα της ξενιτειάς μεταφρασμένο σε ελβετικά φράγκα έκτισα μια τουριστική μονάδα τόσο καλή, που ακόμα και οι Ισπανοί ανταγωνιστές μας τής έδωσαν την πρώτη θέση στην Ευρώπη με το Grand Prix Τουρισμού με το οποίο την εβράβευσαν! Πάνε δέκα χρόνια που αυτή η μονάδα παραμένει κλειστή! Θα σας πω τα δύο βασικά αίτια:


 1. Η ΔΕΚΕ Πατρών, θέλοντας να βελτιώσει τον κόμβο του Αγίου Νικολάου (Ε.Ο. Ιτέας-Ναυπάκτου), αντί για επτά μήνες που ήταν το χρονοδιάγραμμα, έκανε τριάντα δύο!!! Επειδή η αφετηρία της πρόσβασης στην τουριστική μονάδα που είχα δημιουργήσει ήταν σ’ αυτόν τον κόμβο, αντιλαμβάνεστε τη ζημιά!... 


 2. Δίπλα στην πλαζ της μονάδος λειτούργησε ιχθυοτροφείο, με τις ευλογίες του Ε.Ο.Τ.!!! Στις ενέργειές μου να προληφθεί το κακό, ο αρμόδιος διευθυντής απάντησε: «ψάρια και κολυμβητές μπορούν να συνυπάρξουν»! Οι πελάτες μου, όμως, είχαν διαφορετική άποψη!... Εάν ακόμα δεν καταλάβατε, θα σας εξηγήσω ακόμα μερικούς λόγους που πια με οδηγούν σε απόγνωση: Δεν θα σας αποκαλύψω σε ποιό δυσθεώρητο ύψος ανέρχεται η κατώτατη σύνταξη που εισπράττω από το ΙΚΑ. Πώς να ξοδευτούν τόσα χρήματα; Οι κατακτητές μου έσπευσαν να με διευκολύνουν. Προσέξτε τι σοφίστηκαν! 


 1. Ο Δήμος στον οποίο είχα την ατυχία να ανήκω, με κάθε λογαριασμό ΔΕΗ εισπράττει 180 ευρώ για Δημοτικά Τέλη, παρά το γεγονός ότι η μονάδα δεν έχει υδροδοτηθεί (μοναδική περίπτωση στον Δήμο), ούτε ένας κάδος απορριμμάτων δεν τοποθετήθηκε ποτέ από το Δήμο, παρά τα γραπτά του ψέματα προς το Συνήγορο του Πολίτη! Ενώ, σύμφωνα με το Ν. 429/1976/αρ.5, πληρώνουν Δημοτικά Τέλη μόνο για τους μήνες που οι επιχειρήσεις λειτουργούν, εγώ, κατά τα σαΐνια του Δήμου, πρέπει να πληρώνω και τους δώδεκα μήνες, επειδή δεν λειτουργώ καθόλου! (αρ. πρωτ. επιστολής τους 1393/4.4.2008). 


 2. Παρά το γεγονός ότι η επιχείρηση παραμένει κλειστή, με τον τελευταίο λογαριασμό της ΔΕΗ οι «κατακτητές» μου έστειλαν καινούργιο ραβασάκι. Το βαφτίζουν Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. 2011 και ανέρχεται στις 2.817,00 ευρώ! 


 3. Για τιμωρία μου που δεν παρακολουθώ τα κρατικά κανάλια, ο λογαριασμός της ΔΕΗ επιβαρύνεται με 8,78 ευρώ ΕΡΤx3 φορές! (Μία στην κλειστή επιχείρηση, μία στην κατοικία μου και μία σ’ ότι έχει απομείνει στο πατρικό μου σπίτι στ’ Άγραφα, δηλαδή 158.04 ευρώ το χρόνο.) 


 4. Εάν στα ανωτέρω προστεθούν τα ποσά για Δ.Ε.Η, Ο.Τ.Ε., επισκευές, οδοιπορικά κ.τ.λ., η σύνταξή μου εξατμίζεται όλη κι εγώ καλούμαι να επιβιώσω με το αρνητικό υπόλοιπο! Ζήσε μαύρε μου, να φας το Μάη τριφύλλι!... Επειδή μάλλον σας έκανα να μελαγχολήσετε μ’ όλα αυτά, από το ατελείωτο ρεπερτόριό μου θα σας διηγηθώ κι αυτό, για να γελάσετε: Με ατομική ειδοποίηση (αρ. πρωτ. 102/30.06.2011), ο Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας με καλεί να εξοφλήσω το χρέος μου που προέκυψε από παράβαση παράνομης στάθμευσης που έκανα στις 19.10.2008! 


Μη σπεύσετε να ρωτήσετε: «Και γιατί περίμεναν 32 μήνες και 12 μέρες για να σου στείλουν την Ατομική Ειδοποίηση;» Σωστή, βέβαια, η απορία σας, αλλά η δική μου απορία είναι πιο μεγάλη, αφού ουδέποτε οδήγησα αυτοκίνητο μάρκας ŠKODA!!! Μην πάει το μυαλό σας στα ενοικιαζόμενα, αφού ο αριθ. κυκλοφορίας στην ειδοποίηση είναι δικός μου! 


 Πατρίδα μου, κατάντησες προαγωγός! Για ψηφοθηρικούς λόγους έδωσες συντάξεις σε «αντιστασιακούς» που τη δεκαετία του ΄40 φορούσαν παννούλες και σε γεωργούς που δεν ξέρουν τη διαφορά ανάμεσα σε μια ελιά και μια ιτιά! Επέτρεψες να σκαρφαλώσουν στα ύπατα αξιώματα ανθρώπους που σε πολέμησαν και στην κορυφή του ΥΠ.ΕΘ.Α τοποθέτησες φυγόστρατους! Εμένα, Πατρίδα μου, που όχι μόνον ανυπότακτος δεν υπήρξα, αλλά στα δώδεκά μου σε υπηρέτησα θαρραλέα και πρόθυμα το 1947, ενταγμένος ως ημιονηγός σε λόχο που πολεμούσε στ’ Άγραφα, γιατί με κατατρέχεις; Φτάνει, πλέον, ο κατήφορος! Από τα κατορθώματα τα Τρωικά, πέσαμε στα περιττώματα της Τρόικα! Καιρός να απομακρυνθούμε από τον πάτο πριν πνιγούμε στον απόπατο!...


theodotus.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...