Από
τις πρώτες ημέρες που είχαν ξεκινήσει στην Κύπρο οι διάφορες
προσπάθειες για συλλογή βοηθείας για τους Έλληνες στην Κύπρο, από τον
Ε.Κ. είχαμε προειδοποιήσει ότι κατά πάσα πιθανότητα με τον έναν ή με τον
άλλον τρόπο αυτή θα κατέληγε σε ... μετανάστες. Δικαιωθήκαμε καθώς
αυτή η βοήθεια, όχι μόνο μέσω των συσσιτίων της Εκκλησίας αλλά και άλλων
οργανισμών φαίνεται να πηγαίνει ακριβώς εκεί.
Όπως μάλιστα μάθαμε μέσω ειδησεογραφικών ιστοσελίδων, τα χρήματα που μάζεψαν κύπριοι μαθητές για τα ελληνικά σχολεία, κατέληξαν σε διαπολιτισμικό σχολείο της Θεσσαλονίκης, στο οποίο φοιτούν παιδιά από την Αλβανία, την Ρουμανία και την πρώην Σοβιετική Ένωση.
Όπως μάλιστα μάθαμε μέσω ειδησεογραφικών ιστοσελίδων, τα χρήματα που μάζεψαν κύπριοι μαθητές για τα ελληνικά σχολεία, κατέληξαν σε διαπολιτισμικό σχολείο της Θεσσαλονίκης, στο οποίο φοιτούν παιδιά από την Αλβανία, την Ρουμανία και την πρώην Σοβιετική Ένωση.
Το ζήτημα μάλιστα έφερε και με ερωτησή του στην Βουλή, ο Θάνος Πλεύρης, στην οποία αναφέρει: "Ιδιαίτερα συγκινητική είναι η προσπάθεια αλληλεγγύης του κυπριακού Ελληνισμού να ενισχύσει τους Έλληνες της μητροπολιτικής Ελλάδας, και ειδικά τους Έλληνες μαθητές. Έτσι λοιπόν τις προηγούμενες ημέρες συγκεντρώθηκαν με παγκύπρια πρωτοβουλία χρήματα, τρόφιμα, ρουχισμός, με σκοπό να ενισχυθούν οι άποροι Έλληνες μαθητές.
Σύμφωνα όμως με δημοσιεύματα του Τύπου, η βοήθεια αυτή των Κύπριων αδελφών μας δεν χορηγήθηκε σε Έλληνες μαθητές, αλλά στο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης!! Το σχολείο βρίσκεται στην Ξηροκρήνη και φιλοξενεί σήμερα 45 μαθητές από χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, την Αλβανία και τη Ρουμανία.
Καθίσταται σαφές πως αν ισχύει το ανωτέρω, κάνουμε λόγο για μια άνευ προηγούμενου πρόκληση εναντία στον δοκιμαζόμενο ελληνικό λαό και ειδικά στους Έλληνες μαθητές, καθώς για μια ακόμη φορά το κράτος δίνει προτεραιότητα σε αλλοδαπούς και όχι σε Έλληνες. Επιπλέον είναι και μια ανήθικη πράξη καθώς ο σκοπός της πρωτοβουλίας αυτής των Κυπρίων αδελφών μας είναι η στήριξη των Ελλήνων μαθητών και όχι του κάθε λογής αλλοδαπού
Πηγή