Pages

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013



Η μοναδική αληθινή και ευεργετική επένδυση που επιβιώνει ακόμα στην Ελλάδα του μνημονίου, δεν είναι άλλη από αυτή της παραχώρησης της προβλήτας στην Cosco. Η επένδυση που δεν κατάφεραν να ακυρώσουν τα καθάρματα του μνημονίου και το παρακράτος τους, μετά τις πρόσφατες ενέργειες της Cosco, εκτινάσσει τον Πειραιά στην κορυφή της Ευρώπης, γεγονός που κάνει τους Τροϊκανούς να χάνουν τον ύπνο τους αποκαλύπτοντας την καταστροφική τους δράση στην χώρα μας.



Το γιατί, είναι απλό: Ο σιδηρόδρομος ήλθε στο λιμάνι. Έπρεπε να είχε έρθει δύο χρόνια πριν, αλλά τότε ο “μεγάλος στοχαστής” έκανε ότι μπορούσε για να εξοργίσει τους Κινέζους και να τους εξαναγκάσει να εγκαταλείψουν τα σχέδια τους.
Τι σημαίνει αυτό; Ότι πλέον, το εμπορευματοκιβώτιο (Container) θα φτάνει στην καρδιά της Ευρώπης μέσω Πειραιά, 10 ημέρες νωρίτερα από ότι μέσω Αμβούργου! Για να τα λέμε με αριθμούς, κάποιος που θα προτιμήσει να ξεφορτώσει στο Αμβούργο, θα επιβαρύνει κατά 
50% τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων. Από 22 σε 33 ημέρες!
Όσοι έχουν κολλήσει ένα ένσημο στην ζωή τους, καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτό επιχειρησιακά. Όπως και οι Τροϊκανοί, καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτό για τα αφεντικά τους: Ο θάνατος του Αμβούργου, της Αμβέρσας, του Άμστερνταμ κλπ που για να μπορέσουν να προσελκύσουν φορτία, θα πρέπει να ρίξουν τις τιμές τους στο ναδίρ και πάλι δεν θα καταφέρουν τίποτα. Για την ακρίβεια και δωρεάν να παρέχουν τις υπηρεσίες, η επιβάρυνση 50% στο γύρισμα των L/Cs, των εγγυητικών, ακόμα και της απλής δέσμευσης κεφαλαίων είναι αστρονομικά ποσά για τους εισαγωγείς.
Υπάρχει όμως και ο γεωπολιτικός παράγοντας. Πρόσφατα Κινέζοι αξιωματούχοι δήλωναν ότι η στρατηγική επένδυση της Κίνας στην Ελλάδα, απαιτεί και εγγυημένη διέλευση των πλοίων, σε σημείο που οποιαδήποτε τουρκική πρόκληση στο Αιγαίο επηρεάζει άμεσα και τα Κινέζικα συμφέροντα.
Εδώ φαίνεται και η διαφορά της “επένδυσης” από την πραγματική συνεργασία. Από την λαίλαπα Σημίτη, ως επένδυση θεωρείτο η εκχώρηση αντί πινακίου φακής, μονοπωλιακών – νευραλγικών επιχειρήσεων στους Γερμανούς. Όπως έγινε με το αεροδρόμιο, τον ΟΤΕ κλπ. Τι έκαναν αυτοί οι “επενδυτές”; Ρήμαζαν το οποιοδήποτε στρατηγικό πλεονέκτημα της χώρας διαλύοντας την προοπτική της εταιρείας, γεμίζοντας σακούλες και στέλνοντας τες στην Γερμανία.
Στον ΟΤΕ ξεπούλησαν τα ασημικά και εξοικονόμησαν μέσα σε λίγους μήνες μεγαλύτερα ποσά από τις “επενδύσεις” τους.
Στο “Ελευθέριος βενιζέλος”, εξανέμισαν το γεωπολιτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας ως συνδετικός κρίκος 3 Ηπείρων βάζοντας εξωφρενικές χρεώσεις που έκαναν τα Σπάτα “τοπικό αεροδρόμιο”. Έχοντας μάλιστα το απίστευτο μονοπώλιο των 150 χιλιομέτρων! Κοινώς, αντί η Αθήνα να είναι το διαμετακομιστικό κέντρο Ασίας, Αφρικής και Ευρώπης λόγω θέσης, έγινε το αεροδρομιάκι για να εξυπηρετεί τους Αθηναίους, ρημάζοντας στις χρεώσεις αυτόν που δεν μπορούσε να πάει αλλού, καταστρέφοντας όμως και τον ίδιο τον τουρισμό. Αφού γέμισαν τις βαλίτσες, τώρα ενημερωνόμαστε ότι θέλουν “να αποχωρήσουν” αφήνοντας και φέσι κάποιων δις Ευρώ σε ΦΠΑ και εργοδοτικές εισφορές.
Για να μην επανέλθουμε στο θέμα των αγωγών όπου η παπανδρεϊκή συμμορία, μαζί με Αλαβάνους, οικολόγους κλπ έκανε το παν για να τους ακυρώσει. Όπως άλλωστε και με την Cosco.
Το τι θα κέρδιζε η Ελλάδα από την συμμετοχή της στον Southstream και τον Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη, δεν θέλει και ρώτημα, ανατρέξτε στις συμβάσεις.
Έτσι, σήμερα όποιος έχει μάτια βλέπει ότι ο Παπανδρέου άνοιξε την πόρτα στην Τρόικα για πολύ συγκεκριμένους λόγους και σήμερα η Τρόικα συνεχίζει το έργο του Παπανδρέου. “Μπλοκάροντας” με κάθε τρόπο την παρουσία της Cosco, την έλευση των Ρώσων σε ΔΕΠΑ – ΔΕΣΦΑ κλπ κλπ.
Η φωτογραφίες από την εποχή που η Ελλάδα υποδεχόταν τους ισχυρούς του πλανήτη ως ίσους προς ίσον. Ακολούθησε η εποχή που ο Παπανδρέου πήγαινε ως καρπαζοεισπράκτορας στις Βρυξέλες και φοβόντουσαν ακόμα και να φωτογραφηθούν μαζί του. Σε αντίθεση με τον Ερντογάν που δεν έχανε ευκαιρία να του σφίξει το χέρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου